گوشی هوشمند پرچم‌دار سال 2018 ال‌جی با طراحی کاملا متفاوت خرداد ماه 97 رونمایی خواهد شد

ال‌جی برای رقابت با بزرگان صنعت موبایل باید طرحی نو برای پرچمدار 2018 در اندازد و گفته شده که گوشی هوشمند پرچم‌دار سال 2018 ال‌جی با طراحی کاملا متفاوت خرداد ماه 97 رونمایی خواهد شد.

1

تاکنون بیرق گوشی‌های پرچمدار ال‌جی در دست سری G بوده است اما در این بین گفته می‌شود که ال‌جی برنامه‌های جدیدی برای پرچمدار آینده دارد و احتمال دارد پرچم‌دار سال 2018 ال‌جی دیگر با نام G عرضه نشود.

ایوان بلَس که ید طولایی در افشای برنامه شرکت‌های سازنده موبایل دارد اخیرا گفته است پرچمدار بعدی ال‌جی هم اکنون با نام رمز جودی در حال ساخت و توسعه است و به احتمال زیاد تابستان سال آینده شاهد رونمایی ال‌جی از پرچمدار 2018 این شرکت باشیم.

از قرار معلوم ال‌جی حسابی دستی بر سر و روی پرچمدار 2018 خود خواهد کشید و این گوشی به صفحه‌ نمایش 6.1 اینچی از نوع MLCD پلاس با چینش پیکسلی RGBW راهی بازار خواهد شد. این‌گونه که پیداست این صفحه‌نمایش حدود 35 درصد مصرف کمتری نسبت به پنل‌های LCD دارد و مقدار 800 نیت روشنایی را ایجاد می‌کند.

اسنپ‌دراگون 845 به همراه 64 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و 4 گیگابایت رم را می‌توان از ویژگی‌های اصلی دانست که به پرچمدار 2018 ا‌ل‌جی نسبت داده می‌شود.

دوربین دوگانه در قسمت پشت گوشی که به احتمال زیاد به سنسورهای 16 مگاپیکسلی با دیافراگم لنز F.1.6 مجهز است را در کنار اسپیکرهای استریو در پرچمدار بعدی ال‌جی شاهد خواهیم بود. به احتمال زیاد این گوشی پرچمدار در مقابل آب، گردوغبار و ضربه مقاوم است و گستره رنگی HDR10 را در عکاسی پشتیبانی می‌کند.

اگر مواردی که به آن‌ها اشاره شد در پرچمدار 2018 ال‌جی حضور داشته باشد باید گفت با پرچمداری شایسته از جانب ال‌جی در برابر رقبای بزرگ 2018 طرف هستیم. به این ترتیب اگر ال‌جی به لحاظ طراحی نیز فکری به حال پرچمدار بعدی خود بکند چه بسا که این گوشی پرچمدار بتواند از خجالت سایر پرچمداران 2018 برآید.

 

منبع phandroid
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهنام می‌گوید

    الان وی 30 تازه اومده بازار ایران اگه گوشی جدید اسفند میومد که نمیشد. با این تاخیر وی 30 فک کنم این گوشی سال دیگه با برف زمستون برسه ایران