رندرهای رسمی از نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 درز کرد

شرکت نوکیا که پیش از این نسخه 2018 گوشی هوشمند نوکیا 6 و نوکیا 7 را معرفی و عرضه کرده حالا می‌خواهد در نمایشگاه MWC گوشی‌های جدید نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 را نیز عرضه کند.

0

به تازگی جدیدترین تصاویر رندر شده در شبکه اجتماعی توییتر مربوط به نوکیا 7 پلاس منتشر شده که آن را با دوربین دوگانه و سیستم‌عامل اندروید One نشان می‌دهد. در سوی دیگر نیز تصویری مربوط به گوشی ارزان‌قیمت نوکیا 1 افشا شده که از قاب عقب جداشدنی بهره می‌برد.

چند هفته قبل نوکیا 7 پلاس در پایگاه داده Geekbench رویت شد و از مشخصات آشکار شده آن باید به حافظه رم 4 گیگابایتی و پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 660 کوالکام اشاره کرد. در تصویر تازه انتشاریافته نیز می‌توان به اطلاعات بیشتری پیرامون نوکیا 7 پلاس دست پیدا کرد. از جمله آن که این گوشی به صفحه‌نمایش 18:9 بی‌حاشیه، فلاش LED دوگانه، سنسور اثرانگشتی در زیر دوربین مجهز است. در تصویر دو رنگ این مدل آشکار شده که یکی از آنها سفید مرواریدی و دیگری مشکی بوده و هر دو از حاشیه نارنجی بهره می‌برند.

نوکیا 7 پلاس

مدل دوم یعنی نوکیا 1 که به عنوان یک گوشی اقتصادی به شمار می‌رود از صفحه‌نمایش 16:9 برخوردار است. هیچ کلید فیزیکی در قسمت جلو آن مشاهده نمی‌شود و تنها یک کلید پاور و کاهش/افزایش حجم صدا در قسمت‌های کناری قابل مشاهده است. در قسمت عقب آن دوربینی با فلش LED جای گرفته و خبری از سنسور اثرانگشت نیست. پنل عقب احتمالا جداشدنی بوده و از جنس پلاستیک خواهد بود، این طور که پیداست ساختاری شبیه به گوشی‌های هوشمند لومیا دارد.

جزئیات دقیقی از دو محصول آینده نوکیا 7 پلاس و نوکیا 1 در دست نیست اما آنچه که می‌توان انتظار داشت، مشخصات میان‌رده برای نوکیا 7 پلاس و اقتصادی برای نوکیا 1 است. شایان ذکر است نوکیا و HMD در MWC 2018 می‌خواهند علاوه بر این دو مدل، نوکیا 9 و نوکیا 4 را نیز معرفی کنند، بنابراین سال جاری فنلاندی‌ها مدل‌های متنوعی در کنگره موبایل بارسلون رونمایی می‌کنند.

 

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.