گوگل مدیر تکنولوزی سابق سامسونگ را برای رهبری بخش اینترنت اشیا استخدام کرد

بر اساس گزارش رویترز، شرکت آلفابت (کمپانی مادر گوگل)، در ماه جاری میلادی Injong Rhee، مدیر اسبق تکنولوژی شرکت سامسونگ الکترونیک را استخدام کرده است.

0

کمپانی‌های نوپا و موفق را گاها افرادی تأسیس می‌کنند که سنواتی از عمرشان را در کمپانی‌های بزرگ و موفقی فعالیت داشته‌اند. البته گاهی این افراد به قدری ارزشمند و تأثیر گزار هستند که به‌محض جدا شدن از یک شرکت، توسط دیگری جذب می‌شوند. نمونه بارز این موضوع Injong Rhee مدیر تکنولوژی سابق سامسونگ الکترونیک است که به تازگی در صفحه LinkedIn خود، پیوستن به گوگل را تائید کرده است.

در همین راستا Jane Hynes، سخنگوی رسمی گوگل هم روز دوشنبه این موضوع را تائید نمود، اما پیرامون نحوه فعالیت و پروژه‌ای که Injong Rhee بر روی آن فعالیت خواهد داشت، اطلاعاتی منتشر نکرد. البته خود ری در پستش اعلام کرده که به‌عنوان مدیر اجرایی گروه محاسبات ابری شاخه نرم‌افزار و سخت‌افزار و زیر نظر دایان گرین در گوگل فعالیت خواهد کرد.

وی اضافه کرده که قصدش یکپارچه کردن پروژه‌های مختلف حوزه اینترنت اشیا فعال در آلفابت است. این شاخه شامل تمام گجت‌های هوشمند آنلاین از خودروهای خودران گرفته تا لوازم خانگی هوشمند، دستیاران صوتی و سنسورهای هواشناسی تعبیه شده در مزارع می‌شود.

یکی از اولین هدف‌ها و فعالیت‌های من در همکاری با گوگل، جهت دادن یکسان به تمامی پروژه‌های اینترنت اشیا برای ساخت و عرضه محصولاتی است که بازار طالب آن‌ها است

همان‌طور که در جریان هستید، بازار رایانش و محاسبات ابری بسیار داغ است. دراین‌بین رقابت میان آمازون، مایکروسافت، گوگل و IBM از شدت بیشتری برخوردار بوده و هریک از کمپانی‌های مذکور می‌کوشند راندمان دیتابیس‌های خود را با  تجزیه‌وتحلیل داده‌های گجت‌های متصل به شبکه اینترنت افزایش دهند.

لازم به یادآوریست که Injong Rhee، آذرماه گذشته پس از 6 سال فعالیت از شرکت سامسونگ جدا شد. وی به‌عنوان یکی از مهرهای کلیدی در توسعه نرم‌افزار امنیتی Knox، دستیار صوتی Bixby و همچنین سیستم پرداخت موبایلی Samsung Pay شناخته می‌شود.

منبع venturebeat
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.