با بهترین ویژگی‌های هواوی پی اسمارت آشنا شوید

هواوی به‌تازگی گوشی جدید پی اسمارت را با مشخصات و ویژگی‌هایی جذاب رونمایی کرده است. به بهانه ورود این گوشی به بازار کشورمان قصد داریم بهترین ویژگی‌های هواوی پی اسمارت را برایتان معرفی کنیم.

0

هواوی پی اسمارت را می‌توان برادرخوانده آنر 7ایکس دانست که با صفحه‌نمایش با نسبت تصویر جدید 18:9 و حاشیه‌های باریک، سخت‌افزار مناسب، طراحی جذاب و قیمت مناسب می‌تواند یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار کشورمان باشد. بیایید با هم نگاهی به ویژگی‌های هواوی پی اسمارت بیندازیم.

۱. طراحی جذاب و بدنه باکیفیت

برخلاف بسیاری از گوشی‌های هوشمند کنونی که از ترکیب شیشه و فلز در ساخت استفاده کرده‌اند پی اسمارت یک گوشی تمام فلزی است. این امر باعث می‌شود نه‌تنها کیفیت ساخت بالای آن را در دستانتان احساس کنید بلکه اثر انگشت و لک نیز بر روی بدنه کمتر برجا بماند.

قرارگیری مناسب حسگر اثر انگشت استفاده از آن را ساده می‌کند و همچنین خطوط براق آنتن یک جذابیت خاص به این گوشی بخشیده است. پی اسمارت با حاشیه‌های باریک صفحه‌نمایش خود ابعاد جمع‌وجوری هم دارد و برای افرادی که از گوشی‌های غول‌پیکر استقبال نمی‌کنند بسیار ایده‌آل است.

هواوی این گوشی را در رنگ‌های مشکی، آبی، طلایی و رزگلد به بازار عرضه می‌کند تا همه سلایق مختلف را پوشش دهد.


۲. صفحه‌نمایش مدرن و کشیده

سال 2017 را می‌توانستیم سال گوشی‌های بدون حاشیه بنامیم. کوچک‌تر شدن ابعاد گوشی در کنار بزرگ ماندن صفحه‌نمایش نتیجه باریک‌تر شدن حاشیه صفحات نمایش و استفاده از نسبت تصویر 18:9 بود. حالا هواوی این ویژگی را به گوشی‌های میان‌رده‌ای از جمله پی اسمارت نیز آورده است.

نسبت تصویر 18:9 نه‌تنها باعث می‌شود بتوانید در صفحه محتوای بیشتری مثل پیام‌های بیشتر در تلگرام یا پست‌های بیشتر در اینستاگرام را ببینید بلکه برای استفاده از حالت پنجره‌ای فضای بیشتر و مناسب‌تری در اختیارتان قرار می‌دهد تا به هر اپلیکیشن یک مربع کامل اختصاص داده شود. این نسبت تصویر همچنین برای تماشای فیلم‌های سینمایی که با نسبت تصویر 21:9 ضبط می‌شوند نیز ایده‌آل بوده و باعث می‌شود صفحه‌نمایش 5.65 اینچی پی اسمارت محتوای ویدئویی بیشتری را حتی نسبت به گوشی‌های با صفحه‌نمایش 5.8 اینچی اما با نسبت تصویر قدیمی‌تر 16:9 نشان دهد.

برای آن دسته از اپلیکیشن‌هایی که هنوز برای نسبت تصویر 18:9 بهینه نشده‌اند نیز رابط کاربری EMUI 8.0 گزینه‌ای را برای تمام صفحه کردن آن‌ها فراهم کرده است.


۳. دوربین دوگانه

دوربین ‌دوگانه یکی دیگر از ویژگی‌هاییست که معمولاً در گوشی‌های گران‌قیمت وجود دارد. هواوی حالا این ویژگی را به آنر ۷ ایکس نیز آورده است. پی اسمارت به دوربین‌های ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده که دوربین دوم وظیفه تشخیص عمق را بر عهده دارد. به این ترتیب افکت عمق میدان کم شبیه‌سازی شده و پس‌زمینه سوژه تار ثبت خواهد شد.


۴. اتصال بلوتوث دوگانه

هواوی پی اسمارت می‌تواند به‌صورت همزمان به دو دستگاه بلوتوثی متصل شود. به این ترتیب مثلاً صدای موسیقی از سیستم صوتی خودروی شما پخش خواهد شد و با این‌حال می‌توانید با هدست بلوتوث خود حین رانندگی مکالمه کنید.


۵. رابط کاربری EMUI 8.0

رابط کاربری EMUI 8.0 جدیدترین نسخه از رابط کاربری هواوی است. در این رابط کاربری امکانات فراوانی گنجانده شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به دانلود و نصب تم‌ها، شخصی‌سازی نوار ناوبری، نمایش سرعت اینترنت به صورت زنده در نوار وضعیت، مدیریت مصرف انرژی اپلیکیشن‌ها، داک ناوبری، اسکرین‌شات هوشمند و … اشاره کرد.

قابلیت‌های رابط کاربری EMUI 8.0 را می‌توانید در این مطلب بخوانید.


۶. قیمت مناسب

با وجود بالا رفتن میانگین قیمتی گوشی‌های هوشمند در دنیا هواوی پی اسمارت را با قیمتی معقول وارد بازار کشورمان خواهد کرد. به گفته این شرکت پی اسمارت قیمتی معادل ۲۲۰ دلار خواهد داشت که نسبت به میان‌رده‌های رقیب بسیار به‌صرفه‌تر است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.