تماشا کنید: آزمون مقاومت هواوی میت 10 پرو دربرابر شعله و خط و خش

یکی از اصلی‌ترین معیارهای خرید گوشی همراه جدید به خصوص در دسته‌ پرچم‌دارها، میزان مقاومت بدنه در برابر ضربات احتمالی است. در همین راستا در ادامه همراه ما باشید تا ویدیویی از میزان مقاومت هواوی میت 10 پرو در برابر شعله و خط و خش را مشاهده کنیم.

0

عرضه گوشی هواوی میت 10 پرو چند هفته‌ایست در ایران آغاز شده اما در بسیاری از نقاط جهان همچنان این گوشی عرضه نشده است اگرچه گرداننده کانال JerryRigEverything در یوتیوب، توانسته به نسخه‌ای از این پرچم‌دار هواوی دست پیدا کند و آن را در برابر آزمون‌های استاندارد مقاومت در برابر شعله و خط و خش قرار دهد.

همان‌طور که در ویدئو بالای مطلب مشاهده کردید، نمایشگر محافظت شده توسط گوریلا گلس هواوی Mate 10 Pro در برابر خش‌های سطحی عملکرد قابل قبول از خود نشان می‌دهد و با الماسه شماره 7 به بعد می‌توان بر روی آن خش وارد کرد.

البته قاب متشکل از شیشه و فلز این محصول در برابر خش‌های ایجاد شده توسط تیغ بسیار آسیب‌پذیر است. سایر قسمت‌های بدنه همچون دکمه‌های تنظیم ولوم و پوشش سنسور مادون‌قرمز و حتی سنسور اثر انگشت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و خش‌پذیری بالایی دارند.

نکته مأیوس کننده دیگر، مقاومت کم نمایشگر AMOLED پرچم‌دار جدید هواوی در برابر شعله است، طوری که پیکسل‌های پنل هواوی میت 10 پس از قرار گرفتن در معرض شعله فندک به مدت 40 ثانیه، دیگر توانایی بازسازی ندارند، موضوعی که خلاف آن در پنل‌های LCD مشاهده می‌شود.

شاید بتوان تنها نقطه قوت میت 10 پرو در این آزمایش را بهره‌مندی از فریمی بسیار محکم دانست، چراکه پس از خم‌های متعدد و فشارهای وارد شده از هر سو، هیچ‌گونه انحنایی به آن و نمایشگر وارد نمی‌شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.