هواوی حضور دوربین سه‌گانه در پی 20 را تأیید کرد

شایع شده بود که هواوی در پی 20 از دوربین سه‌‌گانه استفاده کند، اکنون هواوی در دعوتنامه خود این موضوع را به نحوی تأیید کرده است.

0

این روزها حضور دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های پرچمدار حسابی جا افتاده است و نوبت آن رسیده که سلاطین موبایل برای پرچمداران بعدی خود از ترکیب‌های دیگری در قسمت دوربین گوشی‌های خود کمک بگیرند. به همین منظور چندی پیش در فارنت برای شما گفتیم که پرچم‌دار بعدی هواوی شاید با دوربین سه‌گانه عرضه شود، خوشبختانه این بار هم حدس و گمان ما درست از آب درآمد و در همین راستا هواوی رسما حضور دوربین سه‌گانه را در پی 20 تایید کرد.

هواوی پی 20 یا P11 به عنوان پرچمدار بعدی هواوی قرار است در تاریخ هفتم فروردین ماه رسماً رونمایی شود و به همین منظور شاهد ارسال دعوتنامه‌های رسمی حضور در مراسم رونمایی پرچمدار بعدی هواوی هستیم.

جالب است بدانید اولین چیزی که در این دعوتنامه به چشم می‌خورد حضور سه دایره در آن است. این سه‌ دایره از حضور سه سنسور در قسمت دوربین پشت پرچمدار بعدی هواوی حکایت دارد. هواوی برای اینکه خاطر طرفداران خود را از حضور سنسور سه‌گانه در پشت دوربین پرچمدار بعدی خود راحت کند در پایین این دعوتنامه عبارت See Mooore With AI را ذکر کرده است.

همان‌گونه که حتما به خوبی می‌دانید ترجمه این عبارت به این معناست که با هوش‌مصنوعی بیشتر ببینید. طنز داستان هم نگارش واژه More به صورت Mooore است که مشخص می‌کند یک بار دیگر هواوی از این طریق خواسته تا تاکیدی بر حضور سنسور سه‌گانه در هواوی P20 داشته باشد.

انتظار می‌رود در مراسمی که هواوی وعده آن‌را در هفتم فروردین‌ماه داده است سه نسخه مختلف از هواوی P11 یا P20 را رونمایی کند. به احتمال زیاد این سه نسخه‌ را با مدل‌های لایت، معمولی و پلاس خواهیم شناخت. از طرف دیگر گفته‌ می‌شود که ممکن است سنسور دوربین‌های سه‌گانه هواوی P20 به صورت عمودی در پشت دوربین قرار بگیرد. با توجه به اشاره هواوی به هوش‌مصنوعی در پی P20, پیش‌بینی می‌کنیم در پرچمدار بعدی هواوی چیپست کیرین 970 که سازگاری کاملی با هوش‌مصنوعی دارد به خدمت گرفته شود.

در کنار تمامی این موارد گفته‌ می‌شود که هواوی تمامی سه‌ مدل گوشی P20 خود را با صفحه‌نمایشی تمام‌ صفحه‌ که قسمتی برای دوربین سلفی در آن تعبیه شده است راهی بازار کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.