تصاویر گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در هر چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی و بنفش ببینید!

با نزدیک شدن به زمان آغاز به کار MWC2018، شاهد افزایش اخبار پیرامون مشخصات و ویژگی‌های محصولاتی هستیم که احتمالاً در این نمایشگاه معرفی خواهند شد. پرچم‌داران گلکسی اس 9 سامسونگ جزو همین محصولات هستند که به تازگی تصاویری از مدل‌های مختلف آن‌ها منتشر شده است.

0

در هفته‌های اخیر کمتر روزی را سپری کردیم که لااقل یک خبر پیرامون ویژگی‌های سخت‌افزاری و ظاهری گوشی‌های  گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس منتشر نشده باشد. در ادامه همین داستان نیز ساعاتی پیش تصاویری رندر شده از این محصولات در رنگ‌بندی‌های مختلف منتشر گردید.

بر اساس تصاویر منتشر شده از سوی کاربر توییتری Evan Blass، گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس همانند سال گذشته لااقل در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی و رنگ جدید بنفش به بازار عرضه خواهند شد. البته اگر با دقت بیشتری به این تصاویر نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که شیوه رنگ‌بندی و طراحی قاب پشتی این محصولات با نسل قبلی کمی تغییر پیدا کرده است.

همچنین می‌توان پیش‌بینی کرد که پنل اس 9 پلاس از همان ابعاد و ویژگی‌های نمونه به کار رفته در اس 8 پلاس پیروی کرده باشد، اما امسال شاهد تعبیه دوربین دوگانه در پرچم‌داران سری گلکسی اس کره‌ای‌ها باشیم. سامسونگ در Galaxy S9 نیز جک 3.5 میلی‌متری صدا را حفظ می‌کند؛ جک در کنار پورت USB-C و اسپیکر قرارگرفته است.  از دیگر ویژگی‌های احتمالی گلکسی اس 9 و 9 پلاس می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 845 و اگزینوس 8910 و 6 گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی 512 گیگابایتی اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.