ریزر نسخه محدود ریزرفون را به مناسبت سال نوی چینی معرفی کرد

شرکت ریزر به مناسبت شروع سال جدید چینی، نسخه‌ای از گوشی گیمینگ ریزرفون را معرفی کرده که صرفاً از برخی جهات ظاهری ارتقا پیدا کرده است.

0

ریزرفون، اولین گوشی مخصوص گیم شرکت ریزر که چندی پیش به بازار عرضه شد و به دلیل بهره‌مندی از برخی قابلیت‌های منحصربه‌فرد از جمله نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتزی فروش خوبی را به همراه داشته است. ریزر نیز همانند بسیاری از کمپانی‌های سخت‌افزاری از هر فرصتی برای افزایش فروش محصولات خود استفاده می‌کند و بر همین اساس به مناسبت آغاز سال نوی چینی، نسخه محدود ریزرفون را معرفی کرده که در باکسی قرمز رنگ به بازار عرضه خواهد شد. در دو طرف این باکس لوگوی شرکت سازنده با برچسب‌های طلایی رنگ تزیین شده و در داخل آن گواهینامه و کد شناسایی دستگاه قرار گرفته است.

نسخه محدود ریزرفون

نسخه محدود ریزرفون همچنین در قاب پشتی میزبان استیکر طلایی رنگ لوگوی کمپانی سازنده است. به جز موارد مذکور تفاوت دیگری میان این مدل و نسخه اصلی ریزرفون وجود ندارد. از جمله مشخصات گوشی گیمینگ شرکت ریزر می‌توان به تراشه 8 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 835، 8 گیگابایت حافظه رم، مبدل صوتی مجزای 24 بیتی، دوربین اصلی مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی با دیافراگم F/1.75 و یک سنسور 13 مگاپیکسلی تله‌فوتو با لنز f/2.6 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت و باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.