درز تصاویر منتسب به هواوی پی 20 با حضور دوربین سه‌گانه

پرچم‌دار هواوی پی 20 (یا شاید پی 11) که قرار است ششم فروردین‌ماه رونمایی شود شاید به دوربین سه‌گانه مجهز باشد. این موضوع از طریق تصاویر کیس این گوشی درز کرده است.

1

سال 2017 را می‌توانستیم سال دوربین‌های دوگانه در گوشی‌های هوشمند بنامیم اما شاید هواوی در سال 2018 به سیستم دوربین سه‌گانه روی بیاورد. تصاویر هواوی پی 20 درون کیس که توسط Slashleaks درز کرده است موارد متعددی را درباره این گوشی فاش کرده است. این گوشی مانند میت 10 از طراحی با حاشیه باریک استفاده کرده و حسگر اثر انگشت آن نیز کماکان در جلو قرار گرفته اما گوشه‌های صفحه‌نمایش این‌بار خمیده طراحی شده‌اند.

تصاویر هواوی پی 20

مورد مهم‌تر اما حضور دوربین سه‌گانه در پی 20 است. هواوی تاکنون با همکاری لایکا در پرچم‌داران خود از دوربین دوگانه با یک سنسور اضافه مونوکروم استفاده می‌کرد و حالا مشخص نیست سنسور سوم دارای لنز زوم یا تله‌فوتو است یا چیز دیگری! به هر حال در دنیای گوشی‌های با دوربین دوگانه بی‌شک پی 20 می‌تواند با این سیستم جدید توجهات زیادی را به خود جلب کند.

همان‌طور که گفتیم پی 20 قرار است ششم فروردین‌ماه آینده رسماً رونمایی شود و به این ترتیب کمتر از دو ماه تا روشن شدن ماجرا زمان باقیست.

از طريق ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    هواوی فقط اعداد و ارقام رو میبره بالا جای فکر و بهیه کردن همون سیستم قبل و تکامل اون