آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 سامسونگ احتمالا اوایل اسفندماه از راه می‌رسد

گلکسی اس 8 سامسونگ، پرچمداری است که تاکنون از چشیدن طعم آپدیت اندریود 8 ارویو محروم بوده است اما از قرار معلوم احتمالاً‌ اولایل اسفند‌ماه آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 از راه خواهد رسید.

0

اگر نگاهی به زمان‌بندی انتشار آپدیت اندروید 7.0 نوقا برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج داشته باشید متوجه خواهید شد که سامسونگ اوایل دی ماه 95 آپدیت اندروید 7.0 را برای این گوشی‌های پرچمدار منتشر کرد. البته این آپدیت تنها منحصر به کشورهای محدودی بود و تا اوایل اسفند‌ ماه کشورهای زیادی میزبان این آپدیت نبودند.

از قرار معلوم این وضعیت برای گلکسی اس 8 و اس 8 اج برای دریافت اندروید 8.0 ارویو تکرار می‌شود و کاربران پرچمداران سامسونگ هنوز هم باید به مقدار کمی برای دریافت آپدیت اندروید 8.0 صبر پیشه کنند.

این‌گونه که پیداست کاربران گلکسی‌های اس 8 در منطقه آفریقای شمالی از واحد پشتیبانی سامسونگ در خصوص زمان انتشار آپدیت اندروید 8.0 سوال پرسیده‌اند و پاسخی که دریافت شده همان زمان اوایل اسفند‌ ماه را برای دریافت این آپدیت جدید مشخص کرده است.

البته به این نکته نیز باشد اشاره کرد که شاید سیاست‌های واحد فروش موبایل سامسونگ در زمان انتشار آپدیت اندروید 8.0 برای گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس تاثیر داشته باشد چرا که اگر خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید برای شما گفتیم که سامسونگ رونمایی از گلکسی اس 9 را در نمایشگاه MWC اسفندماه تأیید کرده است.

با این حساب می‌توان گفت چه بسا که سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 8 اوریو گلکسی اس 8 را پس از رونمایی گلکسی‌های اس 9 و همزمان با شروع پیش‌خرید پرچم‌داران جدید خود آغاز کند.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.