اینستاگرام امکان قرار دادن استوری متنی را فراهم کرد

اینستاگرام سرانجام امکان قرار دادن استوری تمام متنی را فراهم کرد. به این ترتیب می‌توانید به راحتی با قلم دلخواه و افکت‌های مختلف استوری‌های متنی به اشتراک بگذارید.

0

پیش از این برای قرار دادن استوری متنی کاربران مجبور بودند از صفحه یک اپلیکیشن یادداشت‌برداری اسکرین شات بگیرند و یا یک عکس خالی را به استوری اضافه کرده و روی آن بنویسند. اما حالا همان‌طور که انتظار داشتیم امکان قرار دادن استوری متنی رسماً به اینستاگرام اضافه شده است.

چگونه در اینستاگرام استوری متنی بگذاریم؟

پیش از هر چیز مطمئن شوید که اینستاگرام خود را به آخرین نسخه به‌روز کرده‌اید. استوری متنی از نسخه 31 اینستاگرام اضافه شده است.

حالا کافیست اینستاگرام را باز کرده و دکمه دوربین بالای صفحه را لمس کنید. از حالت‌های پایین صفحه اولین حالت از سمت چپ یعنی TYPE را انتخاب کنید.

حالا با لمس صفحه می‌توانید متن دلخواه خود را بنویسید. از بالا می‌توانید بین حالت‌های مختلف Modern، Neon، Typewriter و Strong یکی را انتخاب کنید. توجه کنید اگر متن شما انگلیسی باشد این افکت‌های نوع قلم را نیز تغییر خواهند داد.

علاوه بر این می‌توانید در پایین صفحه با دکمه سمت چپ رنگ پس‌زمینه را نیز تغییر داده و در برخی حالت‌ها نوشته را راست‌چین، چپ‌چین و یا وسط چین کنید.

حالا کافیست دکمه بزرگ سفید رنگ پایین را فشار داده تا به صفحه عادی انتشار استوری هدایت شوید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.