تلگرام ایکس رسماً برای اندروید منتشر شد

تلگرام به‌تازگی از عرضه رسمی اپلیکیشن تلگرام ایکس برای اندروید خبر داده است. این نسخه از تلگرام زیبا‌تر، سریع‌تر و با انیمیشن‌ها و امکانات بیشتر نسبت به نسخه اصلی در پلی استور قرار داده شده است.

2

همان‌طور که می‌دانید در حال حاضر اپلیکیشن‌های جانبی تلگرام فراوانی وجود دارند اما هیچ‌کدام از آن‌ها مستقیماً توسط تلگرام تأیید نشده‌اند. تلگرام ایکس اما که دو سال پیش در یک مسابقه میان توسعه‌دهندگان اندرویدی برای اولین بار متولد شد از TDLib برای ساخت انیمیشن‌هایی جذاب‌تر و روان‌تر استفاده می‌کند.

تلگرام ایکس همچنین از صفحه گفتگوهای بدون حباب و تصاویر در کانال‌ها با عرض کامل صفحه استفاده می‌کند. در Telegram X می‌توانید با نگه داشتن انگشت خود روی گفتگوها پیش‌نمایشی از آن‌ها را بدون باز کردن ببینید.در این نسخه همچنین با سوایپ و کشیدن انگشت از چپ به راست می‌توانید پیام‌ها را به اشتراک گذاشته و یا از راست به چپ به آن‌ها مستقیماً پاسخ دهید.

رابط کاربری تلگرام ایکس

در تلگرام ایکس همچنین منوی ضمیمه‌ها، صفحه پروفایل و رسانه‌های به اشتراک‌گذاشته شده نیز تغییر کرده است. در این نسخه از تلگرام همچنین تم روشن یا تیره به صورت خودکار با توجه به نور محیط فعال می‌شود.

برای دانلود Telegram X می‌توانید از پلی استور اقدام کنید. توجه کنید که تلگرام ایکس از همان API تلگرام اصلی استفاده کرده و نیازی به ساخت اکانت جدید در آن نیست.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Sonyahn می‌گوید

    ایامنوتلگرام xفارسی هم میشه ؟
    لطفاراهنمایی کنید.

    1. علی ارغوان می‌گوید

      خیر تلگرام ایکس هنوز از فارسی پشتیبانی نمی کنه