رنگ‌های جدید آبی و قرمز برای جی 6 و کیو 6 ال‌جی در راه است

اگر تاکنون اقدام به خرید گوشی موبایل ال‌جی جی 6 نکرده‌اید بهتر است کمی دیگر هم منتظر بمانید تا انتخاب دقیق‌تری در بین رنگ‌های این گوشی داشته باشید، چون به زودی رنگ‌های جدیدتری از آن عرضه می‌شوند. با فارنت همراه باشید…

1

تنها چند روز پس از معرفی رنگ تمشکی برای گوشی ال‌جی جی 6، اکنون دو رنگ زیبای دیگر از سوی این سازنده کره‌ای معرفی شده است. اگر قصد خرید یکی از گوشی‌های جی 6 یا کیو 6 را دارید، بزودی می‌توانید رنگ‌های آبی لاجوردی و بنفش کم‌رنگ را هم جزو انتخاب‌های خود قرار دهید. در ادامه می‌توانید دو گوشی مذکور را در لباس جدید خود مشاهده کنید:

براساس سخنان نماینده‌ای از بخش روابط عمومی ال‌جی، پیچیدگی خاصی که در رنگ آبی لاجوردی یا نامی که سازنده برای این رنگ انتخاب کرده است، آبی مراکشی، وجود دارد، از رنگ آبی ساختمان‌های زیبای شهر شفشاون مراکش الهام گرفته شده است. همچنین وی تایید کرد که رنگ بنفش کم‌رنگ هم برای زنان و هم مردان مناسب است و مخصوص افرادی طراحی شده که به موارد ظریف علاقه بیشتری دارند.

همانطور که در گزارش‌های قبلی اشاره شد، رنگ تمشکی جی 6، دقیقا سر وقت و در روز ولنتاین عرضه می‌شود. رنگ‌های جدید به لیست تقریبا کامل رنگ‌های مشکی، پلاتینیومی، طلایی و سفید ال‌جی جی 6 اضافه می‌شود و لازم به ذکر است که این دو رنگ ابتدا در کشور کره جنوبی روانه بازار خواهد شد و با کمی اختلاف در سراسر جهان در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Mahdi می‌گوید

    دقیقا تنها کاری که باید ال جی رو این گوشی میکرد خوشگل تر کردنش بود .آبی لاجوردی و تمشکی رنگش خوشگله و به نظرم جلوه زیبایی به این گوشی میده .از نظر سخت افزاری هم که معلوم و مشخصه و نمیشه عیب روش گذاشت.