آپدیت اندروید 8 اوریو برای ذن‌فون 3 ایسوس منتشر شد

کمپانی ASUS قول داده که ZenFone 3 در نیمه اول سال 2018 میلادی آپدیت اندروید اوریو را دریافت کند و دقیقاً هم همین اتفاق در حال وقوع است.

2

این تولیدکننده لوازم الکترونیکی تایوانی گفته که سری گوشی‌های ZenFone 3 و ZenFone 4 در نیمه اول سال 2018 میلادی، آپدیت اندروید 8.0 اوریو را دریافت می‌کنند. ZenFone 4 ماه گذشته سهم خود از اوریو را دریافت کرده و حالا نوبت به ZenFone 3 رسیده که سهم خود را از آخرین سیستم‌عامل اندروید دریافت کند. با توجه به بلاگ رسمی ASUS، این آپدیت در حال عرضه شدن است؛ اما در حدود یک هفته طول می‌کشد تا سیستم عرضه خودکار این آپدیت را به پایان برساند. با توجه به این مطلب، همیشه می‌توانید به ترتیب به Settings، About و System Update بروید و به‌صورت دستی آماده بودن آپدیت را بررسی کنید.

جدای از قابلیت‌های خوب اندروید اوریو مثل کانال‌های نوتیفیکیشن و حالت تصویر عکس در عکس، این جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری رابط کاربری دوستانه‌تری را هم به گوشی‌های ایسوس می‌آورد. کمپانی همان‌طور که قول داده بود برخی از بلوت‌ورها یا اپلیکیشن‌های نصب‌شده پیش‌فرض بر گوشی نظیر MiniMovie، Photo Collage و Do it Later را حذف کرده است و کاربر می‌تواند در صورت تمایل، آن‌ها را از پلی‌استور گوگل دانلود و نصب کند.

کمپانی پیشنهاد می‌کند که قبل از دریافت و نصب این آپدیت، حداقل 15 گیگابایت فضای آزاد در گوشی خود داشته باشید.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. پارسا می‌گوید

    سلام
    بنده بعد از آپدیت اندروید 8 با مشکل فوکوس دوربین عقب گوشی مواجه شدم. اگه اطلاعاتی در این زمینه دارید ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    1. مهدی می‌گوید

      برای من هم این مشکل پیش آمده . دوستان اگه راه حل دارم راهنمایی کنن