زبان فارسی رسماً به تلگرام اضافه شد

تلگرام سرانجام زبان فارسی را رسماً به پیام‌رسان خود اضافه کرد. با این‌که پیش از این نیز می‌شد از روش‌های جانبی تلگرام را فارسی کرد اما حالا ترجمه بهتر و کامل‌تر به شکل رسمی به آن اضافه شده است.

1

با توجه به این‌که بیشترین کاربران تلگرام را فارسی‌زبانان تشکیل می‌دهند انتظار داشتیم زودتر از این‌ها این پیام‌رسان زبان فارسی را رسماً اضافه کند اما به هر حال دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است! برای فارسی کردن تلگرام ابتدا مطمئن شوید از نسخه اصلی تلگرام و نه نسخه‌های جانبی (مثل موبوگرام، تلگرام X و …) استفاده می‌کنید سپس طبق مراحل زیر عمل کنید:

کافیست به بخش تنظیمات (Settings) مراجعه کنید و سپس Language را انتخاب کنید. حالا کافیست از لیست زبان فارسی را پیدا کنید.

فارسی کردن تلگرام

گفتنی است زبان فارسی به هر دو نسخه اندروید و iOS تلگرام اضافه شده است. اگر هنوز گزینه فارسی در لیست زبان‌های تلگرام شما نیست بهتر است آن را از طریق پلی استور یا اپ استور به آخرین نسخه آپدیت کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حمید می‌گوید

    سلام
    البته یه نقص در این فارسی سازی هست
    که باید منوی تلگرام میومد سمت راست!