نام نسخه‌های مختلف هواوی پی 20 فاش شد

ساعاتی پیش کاربر توییتری Quandt، اطلاعاتی پیرامون پرچم‌دار بعدی شرکت هواوی که قرار است طی روند برگزاری کنگره جهانی موبایل رونمایی شود منتشر کرد.

0

اگر یکی از علاقه‌مندان به برند هواوی بوده باشید، احتمالاً در جریان هستید که این شرکت چینی سالانه پرچم‌دارانی در سری‌های پی و میت به بازار عرضه می‌کند. سری پی در نیمه اول سال در جهت تقابل با سری گلکسی اس سامسونگ و جی ال‌جی به بازار عرضه می‌شود و گوشی‌های بالا رده سری میت خانواده‌های نوت سامسونگ، آیفون اپل و وی ال‌جی را هدف قرار می‌دهند. چند روز بیشتر به آغاز به کار نمایشگاه MWC 2018 که احتمالاً گوشی هواوی پی 20 در آن معرفی خواهد شد باقی نمانده، ازاین‌رو شاهد درز شایعات مختلفی پیرامون این محصول هستیم.

به‌عنوان‌مثال ساعاتی پیش فردی با نام کاربری Quandt در شبکه توییتر مدعی شد که سری جدید پی اعضایی با نام‌های پی 20، پی 20 پلاس و پی 20 Lite خواهد داشت که دو گزینه اولی بالا رده و مدل آخر میان رده محسوب می‌شود. البته هواوی برای هریک از مدل‌های مذکور کد نام‌هایی هم در نظر گرفته است.

به‌عنوان‌مثال P20، با نام Emily شناخته می‌شود و مدل پلاس Charlotte نامیده می‌شود. هر دو گوشی بالا رده جدید هواوی در رنگ‌هایی با نام‌های مشکی سرامیکی و Twilight به بازار عرضه خواهند شد که احتمال این نام گزاری مربوط به نوع طراحی و استفاده از رده‌های مشکی در فرمی و قاب پشتی آن‌ها می‌باشد.

در سوی دیگر مدل P20 Lite که در شرکت سازنده Anne نامیده می‌شود، در رنگ‌های بیشتر و احتمالاً شادتری با کد نام‌های صورتی گیلاسی و آبی کلین به بازار عرضه خواهد شد. تا پیش‌ازاین شایعاتی مبنی بر وجود مدل پیشرفته‌تری با پسند پرو نیز منتشر شده بود که منبع خبر احتمال عرضه آن را منتفی دانسته است.

البته هنوز هم احتمال وجود پی 20 پرو و ارائه آن در برخی بازارهای اروپایی دور از ذهن نیست. در نظر داشته باشید که این اخبار و شایعات از پیش درز کرده صرفاً احتمال‌هایی تائید نشده‌ای محسوب می‌شوند که برای پی بردن به صحت‌وسقم آن‌ها کافیست تا آغاز به کار نمایشگاه MWC2018 صبر کنیم؛ البته اگر هواوی قصد رونمایی از این گوشی‌ها را در کنگره جهانی موبایل داشته باشد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.