شیائومی می 7 را در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی نخواهد کرد

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل، به‌مرورزمان شاهد درز شایعات پیرامون محصولاتی که احتمالاً در این نمایشگاه معرفی خواهند شد هستیم. در همین ارتباط برخی منابع وابسته به شیائومی فاش کرده‌اند که این شرکت چینی علی رغم شرکت در MWC2018، احتمالاً محصول بالا رده‌ای را معرفی نخواهد کرد.

0

تقریباً تمام گوشی سازهای بزرگ جهان به‌جز اپل در نمایشگاه MWC2018 حضور خواهند داشت، بااین‌حال این بدان معنا نیست که تمامی آن‌ها از جدیدترین دیوایس‌های خود در بارسلون رونمایی کنند. به‌عنوان‌مثال به‌تازگی شایعاتی در رابطه با عدم معرفی هیچ بالا رده‌ای از سوی شیائومی در این نمایشگاه منتشر شده است.

شیائومی می 7 پلاس احتمالاً دارای نمایشگر 6 اینچی OLED است

یکی از کارمندان ارشد شیائومی در صفحه توییتر خود طرحی احتمالی از گوشی Mi Mix 2S را با ذکر نام MWC منتشر کرده است. در سوی دیگر منبع دیگر مدعیست که شیائومی به‌جای گوشی می 7 یا Mi Max 3، از تراشه Surge S2 با تمرکز بر هوش مصنوعی در MWC2018 رونمایی خواهد کرد.

تاکنون تنها شرکت سامسونگ تائید کرده که یک روز قبل از آغاز به کار MWC2018، مراسم رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی اس 9 برگزار خواهد شد و شاید همین موضوع شرکت‌هایی مانند شیائومی را از برگزاری مراسمی مشابه در جهت معرفی گوشی‌های بالا رده خود منصرف کرده است. در همین راستا روز گذشته نیز خبری مبنی بر احتمال معرفی نشدن اچ‌تی‌سی U12 در MWC2018 منتشر شد.گویا سایر شرکت‌های مطرح حضور یافته در کنگره جهانی موبایل، قصد ندارند پرچم‌داران خود را در زیر سایه گلکسی اس 9 معرفی کنند.

می 7

فارغ از احتمال عدم رونمایی از گوشی‌های جی 7 ال‌جی، یو 12 اچ‌تی‌سی یا Mi 7 شیائومی، تقریباً تا به این لحظه مطمئن هستیم که در این نمایشگاه لااقل شاهد پرده‌برداری از گوشی‌های گلکسی اس 9 سامسونگ، پی 12 هواوی و نوکیا 9 برای اولین بار خواهیم بود. منبع خبر در پایان مدعیست که شیائومی می 7 به نمایشگر 5.65 اینچی با وضوح تصویر  فول اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 845، هشت گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی تجهیز گردیده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.