دوربین هوشمند Google Clips سرانجام با قیمت 249 دلار عرضه شد

تقریباً پس از 5 ماه از زمان معرفی دوربین هوشمند Google Clips، شرکت گوگل سرانجام این دوربین قدرت گرفته از هوش مصنوعی را با قیمت 249 دلاری به بازار عرضه کرد.

0

اگر به خاطر داشته باشید، اوایل مهرماه بود که کمپانی گوگل در مراسم معرفی گوشی‌های سری پیکسل 2،  از اکشن کم جدیدی با نام Google Clips هم رونمایی کرد. وجه تمایز این دوربین نسبت به سایر مدل‌های مشابه موجود در بازار، سازگاری با هوش مصنوعی گوگل است. کلیپس می‌تواند به صورت خودکار و با کمک هوش مصنوعی لحظه‌های ناب را تشخیص داده و فیلم‌برداری کند؛ سپس می‌توانید هر فریم مورد نظرتان را به شکل یک تصویر با وضوح بالا ذخیره کنید و یا یک تصویر متحرک GIF بسازید.

دوربین هوشمند 2 اینچی Google Clips که دارای سنسور 12 مگاپیکسلی بوده و به لطف گستره دید 130 درجه می‌تواند در هر ثانیه 15 فریم عکس نیز ذخیره کند، از هم‌اکنون با قیمت 249 دلاری از طریق استور گوگل قابل سفارش است، بااین‌حال طبق ادعای وب‌سایت Android Police، دست‌کم یک ماه دیگر اولین نمونه به دست خریداران خواهد رسید.

از دیگر ویژگی‌های دوربین هوشمند Google Clips می‌توان به حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی و در عین قابلیت آپلود مستقیم تصاویر به سرویس Google Photos یا گوشی هوشمند اشاره کرد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.