شرکت امنیتی جدید Chronicle به زیرمجموعه‌های الفابت اضافه شد

همان‌طور که می‌دانید الفابت شرکت مادر گوگل، Nest و Waymo محسوب می‌شود و حالا یک شرکت دیگر نیز به این مجموعه اضافه شده است. شرکت Chronicle (کرونیکل) قرار است بر روی امنیت و تشخیص آسیب‌پذیری‌ها تمرکز کند.

0

الفابت شرکت بزرگی است که حالا علاوه بر گوگل، Nest و نام‌های بزرگ دیگر یک شرکت امنیتی نیز تأسیس کرده است. Chronicle که البته تقریباً دو سال پیش کار خود را آغاز کرد حالا یک شرکت مستقل محسوب می‌شود.

شرکت Chronicle قرار است در دو زمینه اصلی فعالیت کند: عرضه یک پلتفرم امنیت سایبری جدید برای کسب‌وکارها و همچنین نگهداری و اداره سیستم هوشمند تشخیص بدافزار VirusTotal که گوگل در سال 2012 آن را خریداری کرده بود.

از آن‌جا که کرونیکل پلتفرم امنیت سایبری خود را بر اساس زیرساخت مشترک با سایر شرکت‌های الفابت بنا می‌کند چند برتری کلیدی نسبت به رقبا دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دسترسی سریع‌تر به اطلاعات و توانایی فراهم کردن فضای بیشتر با قیمت پایین‌تر برای شرکت‌ها اشاره کرد. علاوه بر این قابلیت‌های جستجوی بهتر و یادگیری ماشینی گوگل هم می‌توانند کمک شایانی به کرونیکل کنند.

به گفته کرونیکل این شرکت با شرکت‌های مختلفی از لیست Fortune 500 همکاری داشته تا مسیر خود را شکل دهد. این شرکت هم‌اکنون هم چهره‌های شاخصی مانند کری نیچن‌برگ و ویل رابینسون را در اختیار دارد. به گفته کرونیکل نباید تنها منتظر حوادث و جرایم سایبری بود و فقط خسارات را کنترل کرد بلکه باید آسیب‌پذیری‌ها را تشخیص داده و از بین برد.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.