انگشت اتهام ترامپ به سوی سامسونگ در ماجرای گم شدن آرشیو پیام‌های FBI

حدود 50 هزار پیام متنی ردوبدل شده بین مامورین FBI بین تاریخ‌های دسامبر 2016 و می 2017 مفقود شده و غیر قابل بازیابی هستند. حالا ترامپ در توییت خود به نقش سامسونگ در گم شدن آرشیو پیام‌های FBI اشاره دارد.

0

رئیس جمهور آمریکا اعتقاد دارد سامسونگ در ماجرای گم شدن آرشیو پیام‌های FBI نقش داشته است.

در یکی از بزرگ‌ترین اخبار اخیر، FBI می‌گوید پنج ماه از پیام‌های بین Strzok و Page شاید در حدود 50 هزار پیام مفقود شده است!

ترامپ این خبر را سه‌شنبه شب توییت کرد. ظاهراً پیام‌های بین Peter Strzok مامور سابق FBI که بر روی تحقیقات احتمال تبانی ترامپ و روسیه کار می‌کرد و لیزا پیج یک وکیل در آن زمان از بین رفته است.

آن 50 هزار پیام متنی مهم بین عاشقان FBI لیزا پیج و Peter Strzok کجاست؟ سامسونگ را سرزنش می‌کنم!

آقای Strzok که در سال 2015 و در هنگام کاندیداتوری ترامپ او را در یک پیامک به پیج “احمق” توصیف کرده بود سپس به سرپرستی تیم بررسی تبانی احتمالی بین ترامپ و روسیه منصوب شد. گفته می‌شود پیامک‌های او به پیج همچنین شامل نقدهایی در مورد عملکرد دادستان کل “اریک هولدر” و “برنی سندرز” بوده است.

ظاهراً یک مشکل نرم‌افزاری در گوشی‌های سامسونگ مورد استفاده توسط FBI باعث حذف دائمی این پنج ماه پیامک مهم بوده است. در حال حاضر مقامات کاخ سفید و یا سامسونگ رسماً در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند.

منبع cnet
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.