اینستاگرام حالا از تصاویر متحرک GIF در استوری پشتیبانی می‌کند

بعد از ماه‌ها شایعه و خبرهای جسته و گریخته روز اینستاگرام رسما استفاده از تصاویر متحرک GIF در استوری پشتیبانی می‌کند. از امروز می‌توانید گربه‌های رقصنده و چیزبرگرهای شناور در هوا را بر روی عکس‌ها و ویدیوهای خود قرار دهید.

0

برای دسترسی به تصاویر متحرک GIF در استوری کافیست بر روی دکمه‌ی افزودن استیکر که در بالای بخش استوری قرار دارد ضربه بزنید. از آنجا گزینه‌ی گیف جدید را انتخاب کنید. خواهید دید که در کسری از ثانیه انبوهی از استیکرها در مقابل‌تان نمایان می‌شوند. هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید و بر روی عکس یا ویدیوی مورد نظرتان بیاندازید. استیکرهای متحرک بسیاری در اختیار دارید که می‌توانید به لطف شرکت Giphy از آنها استفاده کنید.

خبر خوش دیگر این است که به زودی کاربران می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی فارغ از محدودیت اندازه و حجم در استوری قرار دهند! زمانی که این قابلیت فعال شود می‌توانید تصویر یا ویدیوی آپلود شده را در اندازه‌ی واقعی به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام می‌گوید فضای اضافی اطراف تصویر را نیز با رنگ سفارشی متناسب پوشش می‌دهد.

استیکرهای GIF هم‌اکنون بر روی نسخه‌ 29 اپ‌ سیستم‌‌عامل‌های اندروید و  iOS در دسترس است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.