اینتگرال اولین کارت حافظه 512 گیگابایتی دنیا را معرفی کرد

کارت‌های حافظه در نیمه راه رسیدن به ظرفیت یک ترابایت هستند و با خبر شدیم، اینتگرال اولین کارت حافظه 512 گیگابایتی دنیا را معرفی کرد.

0

کارت‌های حافظه مایکرو اس‌دی مدت‌های زیادی است که جای خود را در بازار حفظ کرده‌اند و هر از گاهی شاهد معرفی کارت حافظه جدیدی هستیم که ظرفیت بیشتری دارد. پیش از این سن‌دیسک توانسته بود کارت حافظه مایکرو اس‌دی با ظرفیت 400 گیگابایت معرفی کند. اکنون نیز اینتگرال با معرفی کارت حافظه 512 گیگابایتی توانسته افتخار سازنده بیشترین ظرفیت کارت‌های حافظه مایکرو اس‌دی را از آن خود کند.

ناگفته نماند که در کارت‌های حافظه در کنار ظرفیت، سرعت نیز مهم است و کارت حافظه مایکرو اس‌دی 400 گیگابایتی که سن‌دیسک معرفی کرده سرعتی حدود 100 مگابایت در ثانیه برای ذخیره اطلاعات دارد در حالی که کارت حافظه تازه معرفی شده اینتگرال در بهترین حالت می‌تواند با سرعت 80 مگابایت در ثانیه اطلاعات را ذخیره کند.

این کارت حافظه مایکرو‌ اس‌دی جدید در گروه کارت‌های SDXC UHS-I U1 قرار می‌گیرد و کمترین سرعت ذخیره اطلاعات در این کارت برابر با 10 مگابایت در ثانیه است. از طرف دیگر کارت حافظه جدید اینتگرال استاندارد V10 را نیز پشتیبانی می‌کند و گزینه مناسبی برای ذخیره فیلم‌های فول اچ‌دی است.

اینتگرال وعده داده است تا کارت حافظه 512 گیگابایتی جدید خود را تا اسفند امسال راهی بازار کند اما اشاره‌ای به قیمت این کارت حافظه نکرده است، لازم به ذکر است که با توجه به تازه وارد بودن این کارت حافظه و همچنین ظرفیت بالایی که دارد انتظار داریم در ابتدای ورود قیمت گزافی داشته باشد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.