گزارش فارنت از مراسم معرفی گوشی‌های گلکسی‌ A8 و A8 پلاس سامسونگ در ایران

صبح امروز دوشنبه دوم بهمن ماه و در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت سامسونگ در ایران و جمعی از اهالی رسانه، سامسونگ از از گوشی‌های گلکسی A8 و A8 پلاس خود رونمایی کرد.

0

در ابتدای مراسم معرفی گوشی‌های گلکسی‌ A8 و A8 پلاس سامسونگ در ایران که در هتل اسپیناس خلیج فارس تهران برگزار شد” علیرضا توسلی مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ ایران در سخنانی اعلام کرد که به لطف اعتمادی که در طی سال‌های فعالیت سامسونگ در ایران نسبت به این برند جهانی ایجاد شده است و معرفی محصولاتی مطابق با نیاز قشرهای مختلف جامعه، سال گذشته در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا بیشترین سهم فروش محصولات سری A به ایران تعلق داشته است.

پس از وی نوبت به کیت شین، مدیر ارشد بخش کسب و کار سامسونگ ایران رسید تا ضمن خوشامدگویی به حاضرین با اعلام اینکه سری گلکسی A حاصل ماه‌ها کار و تحقیق است خاطرنشان کند شرکت‌های مختلف همواره بر روی بهینه‌سازی عکس‌های دوربین سلفی با روش‌های مصنوعی تمرکز داشته‌اند اما تحقیقات اخیر ما نشان داد اتفاقا این جوانان به جای سلفی‌هایی که به صورت مصنوعی دستکاری می‌شوند، به دنبال تصاویر حقیقی هستند.

وی افزود: گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ به شما امکان می‌دهند خودتان باشید. وقتی به اطراف‌مان نگاه می‌کنیم چیزهایی می‌بینیم که بسیار زیباتر از تصاویر دیجیتالی‌شان هستند. گلکسی A8 نه تنها زیبایی واقعی شما را ثبت می‌کند بلکه زیبایی را به همان شکلی که در دنیای واقعی می‌بینیم، نمایش می‌دهد.

مدیر ارشد بخش کسب و کار سامسونگ ایران تاکید کرد که تلاش ما بر این است که با فاصله زمانی بسیار کمی از معرفی پرچمداران سری‌های اس و نوت ویژگی‌های برجسته این محصولات را در کنار ویژگی های جدید، در گوشی‌های سری A معرفی کنیم.

بعد از کیت شین نوبت به دامون بقراط مدیر بخش آموزش سامسونگ رسید که به معرفی بیشتر این گوشی‌های هوشمند بپردازد. دامون بقراط معرفی سری گلکسی A8 سامسونگ را از دوربین این گوشی‌های هوشمند آغاز کرد و اعلام کرد که این گوشی‌ها به 2 دوربین سلفی و ۱ دوربین اصلی مجهز هستند. دوربین‌های سلفی هر دو با گشودگی دریچه دیافراگم F/1.9 بوده و یکی ۸ و دیگری ۱۶ مگاپیکسلی است. دوربین‌های سلفی گلکسی A8 دو زاویه دید مختلف دارند که در سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ۷۶ درجه و ۸ مگاپیکسلی ۸۵ درجه است، برای همین می‌توان بسته به شرایط از یکی از آن‌ها استفاده کرد. دوربین اصلی گلکسی A8 نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم F/1.7 دارد.

وی در خصوص دوربین فیلمبرداری این گوشی‌های هوشمند افزود: در دوربین اصلی وقتی ما با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کنیم، به‌صورت دیجیتالی لرزش‌گیر فعال می‌شود و برای نخستین بار از روتوش چهره در هنگام فیلم‌برداری استفاده کردیم.

مدیر آموزش بخش موبایل دفتر سامسونگ با اشاره به طراحی این گوشی‌های هوشمند افزود: یکی از تغییرات عمده گوشی گلکسی A8 سامسونگ در ظاهر گوشی رخ داده، جایی که با حذف دکمه فیزیکی هوم و کاهش حاشیه صفحه‌نمایش گوشی، درصد بیشتری از بدنه به صفحه نمایش اختصاص یافته است. صفحه نمایش این دو گوشی از نوع سوپرآمولد و با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس یعنی۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ پیکسل است. ترکیب شیشه و فلز در طراحی دستگاه با لبه‌های گرد و انحنای بخش پشتی آن موجب شده تا گوشی حتی در مدل ۶ اینچی A8 پلاس راحت‌ در دست قرار بگیرد. طراحی منسجم و یکپارچه گلکسی‌های A8 بدنه‌ای مستحکم و مقاوم را رقم زده است. این گوشی‌ها با استاندارد جهانی IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم شده‌اند.

دامون بقراط در ادامه سخنان خود اضافه شدن فناوری تشخیص چهره، پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و هدست واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ را به عنوان دیگر ویژگی‌های جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ توصیف کرد.

وی در خصوص مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌های هوشمند اعلام کرد که گلکسی‌های A8 و A8 پلاس به پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس ۷۸۸۵ در کنار ۴ گیگابایت رم و 64 گیگابایتی حافظه داخلی مجهز شده‌اند و ظرفیت باتری در  گلکسی A8 با صفحه‌نمایش ۵.۶ اینچی ۳۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت و در گوشی A8 پلاس با صفحه‌نمایش ۶ اینچی ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است.

گلکسی‌ A8 و A8 پلاس سامسونگ

همانطور که پیش از این در خبر قیمت و زمان عرضه گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس اعلام کردیم جدیدترین گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ در سه رنگ مشکی، خاکستری، طلایی و با قیمت حدود  ۲ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان برای گلکسی A8 2018  حدود حدود ۲ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان برای گلکسی A8 پلاس 2018 اعلام شده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.