نایکی کفش‌های جدید خود را با تم پلی‌استیشن معرفی کرد

اگر به کفش‌های ورزشی و بازی‌های ویدئویی علاقه دارید، برای رویارویی با محصولی که در بهشت برایتان خلق‌شده است آماده شوید. بازیکن NBA آقای پائول جورج از تیم بسکتبال Oklahoma City Thunder دومین کفش بسکتبال خود را با نایکی که PG2 نام دارد، تولید کرده است.

0

تولید این کفش در همکاری رسمی با برند پلی‌استیشن سونی انجام‌شده است. خود جورج ادعا کرده که یکی از بزرگ‌ترین گیمرهای NBA است و کفش‌های وزرشی جدیدش طوری طراحی‌شده‌اند که این مطلب را با الهام از طراحی و رنگ‌های نمادین پلی‌استیشن به نمایش بکشند.

جورج در توضیح درباره کفش جدیدش می‌گوید که از زمان کودکی به بازی مشغول بوده و می‌خواهد وقتی‌که در زمین بسکتبال است نیز علاقه‌اش را به پلی‌استیشن نشان دهد. در صدر لیست جزئیات طراحی این کفش‌های جدید، وجود لوگوی پلی‌استیشن در زبانه کفش‌ها قرار دارد. بر زبانه یک لنگه لوگوی پلی‌استیشن و بر دیگری امضای جورج قرارگرفته است و هردوی آن‌ها با رنگ آبی روشن می‌شوند. هردو به باتری‌ مجهز شده‌اند که تا 150 ساعت استفاده را دوام می‌آورد. درون کفش‌ها نیز دکمه‌ای قرارگرفته که با فشار، حس ویبره دسته بازی DualShock را برای کسی که کفش‌ها را پوشیده است تداعی می‌کند.

همچنین علامت دکمه‌های دسته بازی (ضربدر، مربع، مثلث، دایره) بر چرم براق کفش هک شده‌اند و از رنگ‌های نمادین این دکمه‌ها یعنی آبی، سبز، صورتی و قرمز بر لوگوهای نایکی و سوراخ‌های بند کفش استفاده‌شده است. جزئیات پلی‌استیشن حتی در درون کفش به چشم می‌خورد و کفی‌های کفش به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که شبیه به والپیپیرهای متحرک کنسول PS4 به نظر می‌رسند. جالب‌تر اینکه در پشت پاشنه یکی از کفش‌ها یک کد PSN یکتا هک شده که می‌توان از آن برای دانلود یک تم سفارشی Paul George استفاده کرد.

قرار است که کفش‌های ورزشی PG2 نایکی در 21 بهمن‌ماه به‌صورت جهانی با قیمت 110 دلار به فروش برسد. متأسفانه این کفش‌ها در نسخه‌های محدود عرضه می‌شوند و احتمالاً به‌سرعت توسط کلکسیونرهای کفش‌های ورزشی خریداری خواهند شد؛ پس اگر یک جفت برای خود می‌خواهید بهتر است سریعاً دست‌به‌کار شوید.

منبع slashgear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.