مایکروسافت لپ‌تاپ‌های 189 دلاری ویندوزی را برای رقابت با کروم‌بوک‌ها معرفی کرد

این‌گونه که پیداست، مایکروسافت طاقت تحمل قیمت ارزان کروم‌بوک‌ها را ندارد و شاهد معرفی لپ‌تاپ‌های 189 دلاری ویندوزی برای رقابت با کروم‌بوک‌ها از جانب مایکروسافت هستیم.

0

مایکروسافت توجه ویژ‌ه‌ای به قشر دانش‌آموز و دانشجو و معلمان دارد و به همین دلیل لپ‌تاپ‌هایی را با سیستم عامل ویندوز 10 و ویندوز 10 اس، معرفی کرد که قیمت آن‌ها از 189 دلار به بالا شروع می‌شود.

مایکروسافت با مجموعه‌های بزرگی مانند بی‌بی‌سی، لِگو، ناسا، بی‌پی‌اس و پیرسون برای عرضه محتوا در چارچوب فناوری واقعیت ترکیبی برای کلاس‌های آموزشی همکاری می‌کند.

این لپ‌تاپ‌ها که ساخت دست لنوو است و برند این شرکت بر روی آن‌ها حک شده را در چهار مدل مختلف با قیمت‌های متفاوت شاهد خواهیم بود. لپ‌تاپ لنوو 100e از پردازنده Celeron Apollo Lake بهره می‌برد و لپ‌تاپ دیگری که تازه معرفی شده را با نام 300e در بازار خواهیم شناخت.

این لپ‌تاپ هیبریدی است و بر روی صفحه‌نمایش آن با قلم مخصوص می‌توان نوشت. لپ‌تاپ 300e قیمتی حدود 279 دلار دارد و دو لپ‌تاپ دیگر نیز با قابلیت پشتیبانی از ویندوز هِلو با قیمت‌های 199 و 299 دلار معرفی شده است.

همان‌گونه که اشاره شد تمامی این چهار لپ‌تاپ با هدف کار در سیستم‌های آموزشی معرفی شده‌اند و قیمت کم آن‌ها نشان از عزم مایکروسافت برای تشویق دانش آموزان و معلمان به خرید این محصولات به جای کروم‌بوک‌های خوش‌قیمت دارد.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.