گلکسی اس 9 به فیلمبرداری آهسته 1080p با نرخ 480fps مجهز خواهد بود

یکی از قابلیت‌های اصلی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس فیلمبرداری آهسته شگفت‌انگیز آن‌ها خواهد بود. گفته می‌شود این دو گوشی می‌توانند با وضوح 1080p و نرخ 480 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنند.

0

در حال حاضر در زمینه فیلم‌برداری آهسته گوشی‌های اندرویدی حرفی برای گفتن در مقابل آیفون ندارند. درحالی‌که آیفون می‌تواند ویدئوهای 1080p را با نرخ 240 فریم بر ثانیه ضبط کند اکثر اندرویدی‌ها نهایتاً با وضوح 720p ویدئوهای آهسته ضبط می‌کنند. حتی گوشی‌های سری اکسپریا XZ سونی هم که قابلیت فیلم‌برداری با نرخ شگفت‌انگیز 960 فریم بر ثانیه را دارند تنها می‌توانند فیلم‌برداری را تا کسری از ثانیه ادامه دهند.

فیلمبرداری آهسته گلکسی اس 9

اما ظاهراً اوضاع قرار است تغییر کند. همان‌طور که روی تصویر جعبه لو رفته گلکسی اس 9 عبارت Super slow-mo را دیده بودیم این گوشی قرار است به فیلم‌بردای آهسته ویژه‌ای مجهز شود. فیلمبرداری آهسته گلکسی اس 9 به لطف سنسور جدید ISOCELL Bright سامسونگ با فناوری چندلایه‌ای ویدئوهای 1080p را با نرخ شگفت‌انگیز 480 فریم بر ثانیه و به مدت طولانی ضبط خواهد کرد.

علاوه بر این به لطف لنز با گشودگی f/1.5 و فناوری تتراسل پیکسل‌های 0.9 میکرومتری نیز جذب نور را بالا خواهند برد. علاوه بر این‌ها و وجود فناوری فوکوس Dual Pixel گلکسی اس 9 دارای برآمدگی دوربین نخواهد بود.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس سامسونگ طبق شایعات قرار است در هفتم اسفندماه رونمایی شوند.

منبع samsung
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.