این اپلیکیشن اندرویدی یک والپیپر زنده از نقشه موقعیت مکانی شما می‌سازد

تعداد اپلیکیشن‌های بک‌گراند و والپیپر برای پلتفرم اندروید کم نیستند، بااین‌حال برخی از آن‌ها قابلیت‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهند. به عنوان مثال اپلیکیشن Skyline می‌تواند از موقعیت مکانی شما یک پس‌زمینه زنده ایجاد کند.

1

چند وقتی است که والپیپر زنده و قابل تغییر جای خود را به مناظر زیبای طبیعت یا عکس‌هایی از ماشین‌های گران قیمت بر روی نمایشگر گجت‌های هوشمند داده‌اند. اپلیکیشن اندرویدی Skyline هم جزو همین برنامه‌هاست که می‌تواند یک والپیپر زنده از نقشه موقعیت مکانی افراد ارائه کند.

هنگامی که قفل تلفن همراه خود را باز می‌کنید یا میان صفحات مختلف گوشی حرکت می‌کنید، اپ Skyline می‌تواند عکس صفحه‌نمایش را تکان داده و یک افکت سه‌بعدی به آن ببخشد. این برنامه که محصول جدید شرکت Lifehacker می‌باشد، داده‌های موقعیت مکانی افراد را از سرویس Mapbox دریافت کرده و یک تصویر زنده با جزئیات کامل و دقیق را با انطباق زاویه‌ای ارائه می‌کند.

البته کاربران می‌توانند از افکت‌های پیش‌فرض برای افزایش جلوه تصاویر ساخته شده استفاده کنند. نکته مأیوس کننده آنکه برای استفاده از قابلیت‌های این اپلیکیشن اندرویدی بایستی مبلغ 2 دلار از حساب گوگل پلی خود پرداخت کنید.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amir می‌گوید

    اگه برا آندویده چا کاورش و فیلمش عکس ایفونه
    مسخرس 😂🤔