حالا ۶۵ درصد از کاربران آیفون و آی‌پد دستگاه خود را به iOS 11 آپدیت کرده‌اند

یکی از مزایای سیستم‌عامل iOS نسبت به اندروید آپدیت‌های منظم و ادامه‌دار برای آی‌دیوایس‌هاست. به گفته اپل حالا نرخ آپدیت iOS 11 به 65 درصد رسیده است.

0

برخلاف اکوسیستم اندروید که حتی پرچم‌داران به ندرت پس از دو سال آپدیت‌های اندروید را دریافت می‌کنند اپل حتی گوشی‌های چهارساله خود را نیز به آخرین نسخه iOS آپدیت می‌کند. علاوه بر این آپدیت‌های iOS معمولاً به صورت جهانی و نه منطقه‌ای عرضه خواهد شد و به این ترتیب دانلود و نصب آن‌ها برای تمامی کاربران ساده‌تر است. اپل به تازگی آمار iOS 11 را برای آیفون‌ها و آی‌پدها منتشر کرده است.

به گفته اپل در حال حاضر 65 درصد آیفون‌ها و آی‌پدهای سازگار با iOS 11 به این نسخه آپدیت شده‌اند و 28 درصد نیز کماکان از iOS 10 استفاده می‌کنند. در این میان تنها 7 درصد باقیمانده از نسخه‌های قدیمی‌تر iOS بهره می‌گیرند. این آمار از طریق مراجعه کاربران به اپ استور به دست آمده است و شاید آن‌قدرها هم دقیق نباشد. به نظر می‌رسد برخی از کاربران از ترس کند شدن گوشی‌هایشان از آپدیت به iOS 11 خودداری کرده‌اند. آمار سال گذشته اپل در مورد iOS 10 در همین ماه از سال حدود 76 درصد اعلام شده بود.

به هر حال شکی نیست که پراکندگی در iOS بسیار کمتر از اندروید بوده و اپل کماکان به آپدیت دستگاه‌های خود پایبند است.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.