اپ‌نت: موزیک‌پلیر نام‌آشنای AIMP حالا برای اندروید

از اپلیکیشن‌های پرکاربرد و نام‌آشنای پخش‌کننده موزیک می‌توان از AIMP نام برد. این اپ را که قبل‌ترها در ویندوز مشاهده می‌کردید اکنون توسط شرکت Artem Izmaylov برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی شده است.

0

اگر قبلا با AIMP در ویندوز کار کرده باشید حتما از قابلیت‌های بی‌شمار آن اطلاع داشته باشید. این اپ دارای ظاهری زیبا اما بسیار ساده است که کار را برای همه آسان نموده و شما با انتخاب هر پوسته دلخواهی می‌توانید ظاهر آن را برای خودتان شخصی‌سازی نمایید. تمامی فایل‌های صوتی‌تان را به راحتی وارد AIMP کرده و از شنیدن آن لذت ببرید. این اپ علاوه بر پخش موسیقی دارای بخش رادیو هم بوده که هر کانالی را بخواهید برایتان پخش می‌کند.

فرمت‌های مورد پشتیبانی توسط این اپ شاملMP1, MP2, MP3, MPC, MP+, AAC, AC3, OGG, FLAC, APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX می‌باشد. حتما با برچسب‌های هر آهنگ هم روبرو شده‌اید که گاهی تمایل داشتید آن‌ها را به دلخواه خودتان تغییر داده تا برای جستجو راحت‌تر باشید. در این اپ به راحتی امکان تغییر برچسب را خواهید داشت. این اپ علاوه بر کیفیت بالا و حجم بسیار کمی که اشغال می‌کند می‌تواند فایل‌های تصویری شما را نیز تبدیل به فایل صوتی نموده و همان‌جا پخش نماید. مانند سایر اپ‌های این‌چنینی می‌توانید لیست علاقمندی‌هایتان را فهرست نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.