اپ‌نت: پیش‌بینی وضع هوا در Awesome Weather – YoWindow

اگر می‌خواهید به جایی برای اولین بار سفر کنید باید از وضعیت آب‌و هوایی آن منطقه طی روزهای سفرتان اطلاع یابید. اپلیکیشن Awesome Weather – YoWindow این امکان را برایتان فراهم می‌کند. شرکت RepkaSoft برای دارندگان گجت‌های اندرویدی این اپ را طراحی و ارائه نموده است.

0

اپ Awesome Weather قبلا برای کامپیوترهای شخصی طراحی شده بود که اکنون آن را به دلیل استقبال زیاد کاربران برای سیستم عامل اندروید نیز ارائه نموده‌اند. سیستم آب‌و هوایی که مدام در حال تغییر است اما به صورت نسبتا دقیق با استفاده از این اپ تا چند روز آینده هم برایتان به نمایش گذاشته می‌شود. قابلیت پرکاربرد آن نیز نمایش وضعیت آب‌و هوای هر شهر و کشوری که مدنظر شماست می‌باشد. یعنی هر نقطه‌ای از دنیا را که بخواهید می‌توانید انتخاب کرده و ببینید که هوای امروز و روزهای آینده‌اش در چه وضعیتی قرار دارد.

ویژگی ظاهری زیبای این اپ که به نظر مهم‌ترین عامل جذابیت Awesome Weather – YoWindow نیز بوده نمایش انیمیشنی وضع آب‌و هوا بر روی صفحه نمایش است. به طور مثال اگر در منطقه موردنظر شما برف می‌بارد شما می‌توانید تصویر بارش برف را روی صفحه نمایشتان ببینید و یا در صورت بارش باران و یا وزش باد نیز این امکان برایتان فراهم می‌شود. علاوه بر شرایط جوی می‌توانید از درجه حرارت هوا نیز آگاهی یابید و این اطلاع رسانی با هر واحدی که موردنظر و دلخواه شماست برایتان ممکن می‌شود. Awesome Weather – YoWindow را آن‌گونه که دوست دارید مدیریت نمایید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.