اپ‌نت: بازی جادوگر آشپز Cooking Witch

بازی جذاب آشپزی Cooking Witch برای علاقمندان به بازی‌های مدیریتی بسیار زیبا خواهد بود. این بازی توسط کمپانی ghosthare برای دارندگان گجت‌های اندرویدی طراحی و ارائه شده است.

0

در Cooking Witch در رستوران خودتان به طبخ غذاهای مختلف با روش‌های عجیب و خاص بپردازید. منظور از روش‌های خاص انواع کارهای جادوگرانه بوده که باعث جذاب شدن بازی می‌شوند. انواع مواد غذایی در اختیارتان گذاشته می‌شود تا آن‌طور که دلخواه شماست غذاهای موردنظرتان را تهیه بفرمایید. این غذاها را در ظروفی که خواص جادویی دارند تهیه کرده و نیز محیط‌های مختلف را نیز برای آشپزی تجربه می‌نمایید.  شما به عنوان سرآشپز این رستوران جادویی به طور مستقیم با مشتریانتان در ارتباط خواهید بود و شاهد عکس‌العمل آن‌ها پس از صرف غذا می‌شوید.

برای جلب رضایت مشتری‌ها انواع تزئینات زیبا و جذاب را بر روی غذاها امتحان کنید. مشتریانی که در رستوران با آن‌ها روبرو می‌شوید انواع کاراکترهای محبوب داستان‌های افسانه‌ای هستند که هرکدامشان شغل‌های خاص و مهیجی دارند و شمارا کاملا غافلگیر می‌نمایند. در کنار پخت و پز غذا و تزئین آن شما باید کاملا بر اداره رستوران نیز مسلط باشید. کنترل خریدها و مخارجتان و در ادامه محاسبه درآمد رستوران و میزان رضایت مشتریان نیز از وظایف شماست. با کسب هرچه بیشتر امتیازات می‌توانید به سطح کیفیت رستوران اضافه نموده و آن را ارتقا بدهید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.