اپ‌نت: ضبط خودکار مکالمات با Call Recorder – Automatic

مکالمات خود را با استفاده از Call Recorder – Automatic به صورت خودکار ضبط نمایید. این اپ می‌تواند تمام تماس‌های ورودی و خروجی شمارا ضبط و ثبت نماید. شرکت Tap.pm این اپ را برای کاربران اندرویدی ارائه نموده است.

0

حتما برایتان پیش آمده که بخواهید مکالمه‌ای خاطره‌انگیز را ثبت نمایید یا نیاز به ذخیره تماسی که در آن صحبت‌های مهمی انجام شده دارید تا بعدها در صورت لزوم به آن‌ها مراجعه نمایید. این Call Recorder کار را برایتان بسیار آسان نموده چرا که کافی‌ست آن را بر روی دستگاه هوشمند اندرویدی‌تان نصب نموده تا به صورت اتوماتیک تمامی تماس‌هایتان را ذخیره نماید. سپس آن‌ها را در مسیر دلخواهتان ذخیره کنید. در زمانی که به آن احتیاج پیدا کردید به سادگی در دسترس خواهند بود.

همان‌طور که گفته شد ضبط تماس‌ها به صورت خودکار است اما اگر بخواهید آن را متوقف سازید به سادگی و تنها با یک لمس کوچک می‌توانید این کار را انجام دهید و در ادامه باز هم با لمس کوتاهی اجازه به ادامه فعالیت آن دهید. این فایل‌ها درون حافظه دستگاه ذخیره شده و در هر مکانی که بخواهید می‌توانید آن‌ها را قرار داده و مدیریت آن‌ها را به صورت کامل در اختیار خواهید داشت. در ادامه بر اساس الگوهای مختلفی همچون تاریخ، زمان و… طبقه‌بندی‌شان را انجام داده و یا در شبکه‌های اجتماعی با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.