نسخه 2.8 اندروید ور با تم جدید مشکی از راه رسید

به‌تازگی کاربران ساعت‌های هوشمند اندرویدی آپدیت جدیدی را دریافت کرده‌اند که نسخه اندروید ور را به 2.8 ارتقا می‌دهد. این نسخه از اندروید ور تم جدید مشکی را به همراه دارد.

0

شاید گوگل اخیراً توجه چندانی به پلتفرم اندروید ور نداشته باشد اما این سیستم‌عامل پوشیدنی کماکان در دست توسعه است. به گزارش کاربران ساعت هواوی واچ آپدیت اندروید ور 2.8 تم خاکستری تیره را با تم مشکی خالص جایگزین می‌کند. به این ترتیب ساعت‌های هوشمندی که از صفحه‌نمایش AMOLED استفاده می‌کنند می‌توانند در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند.

علاوه بر این تغییر حالا در صورت رسیدن یک اعلان با یک نگاه می‌توانید مقدار بیشتری از متن را ببینید بدون این‌که نیاز به باز کردن آن باشد. برخی کاربران می‌گویند آپدیت جدید برای آن‌ها تم جدید را به همراه نداشته است و به این ترتیب احتمالاً این قابلیت تنها به ساعت‌های با صفحه‌نمایش AMOLED آمده باشد.

به هر حال اگر یک ساعت اندروید ور دارید و هنوز آپدیت را دریافت نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به صفحه اندروید ور پلی‌استور آن را دانلود و نصب کنید.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.