آلکاتل گوشی اقتصادی 3C را با اندروید ۷ معرفی کرد

آلکاتل به تازگی از گوشی مقرون‌به‌صرفه 3C رونمایی کرده که قرار است صرفاً در بازار برخی کشورهای اروپایی ازجمله ایتالیا عرضه شود.

0

شرکت TCL به تازگی تائید کرد که گوشی‌های میان رده سری‌های آلکاتل 1، آلکاتل 3 و 5 ماه آینده در نمایشگاه MWC2018 معرفی خواهند شد. بااین‌حال به نظر می‌رسد تا پیش از شروع به کار این نمایشگاه بایستی منتظر عرضه گوشی‌های دیگری از برند آلکاتل باشیم. به عنوان مثال، گوشی 3C که به تازگی معرفی شده و دارای نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر HD+ و نسبت تصویر 18 به 9 است.

این محصول که از پایان ماه جاری در برخی بازار کشورهای اروپایی با برچسب قیمتی 159 دلاری عرضه خواهد شد، دارای فریمی فلزی بوده و در قاب جلویی از دکمه فیزیکی هوم ادغام شده با سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. گوشی 3C که به دلیل تجهیز به پردازنده MT8321 مدیاتک و صرفاً 1 گیگابایت حافظه رم در کنار 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جزو مدل‌های مقرون‌به‌صرفه بازار محسوب می‌شود، با قدرت گرفتن از اندروید 7 نوقا در رنگ‌های آبی، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های گوشی 3C می‌توان به دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو سیم‌کارت به طور هم‌زمان اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.