تصاویر گوشی‌های سری موتو جی 6 ، موتو ایکس 5 و موتو زد 3 موتورولا فاش شد

موتورولا یکی از شرکت‌هایی است که به لطف مدیریت صحیح کمپانی لنوو توانست پس از بازگشت به بازار گوشی هوشمند، راه موفقیت را به درستی طی کند. این شرکت علاوه بر گوشی‌های پرچم‌دار، در سال چنین میان رده را به بازار عرضه می‌کند؛ جدیدترین میان رده‌های این شرکت با نام‌های موتو جی 6، موتو ایکس 5 و موتو زد 3 شناخته می‌شوند که به‌تازگی تصاویری از آن‌ها به بیرون درز پیدا کرده است.

0

تقریباً جای شکی نیست که نسل بعدی سری موتو جی 5 با نام موتو جی 6 به بازار عرضه خواهند شد که از تراشه‌های هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون  قدرت گرفته‌اند. در همین راستا لودهنده معروف توئیتری Evan Blass تصاویر از گوشی‌های سری موتو جی 6، موتو ایکس 5 و موتو زد 3 موتورولا را با برخی مشخصات سختی افزاری آن‌ها منتشر کرده و مدعیست که تمامی مدل‌های مذکور در نمایشگاه MWC2018 معرفی خواند شد.

موتو جی 6

بر این اساس گفته می‌شود که گوشی موتو جی 6 پلاس موتورلا دارای نمایشگری 5.9 اینچی با وضوح تصویر فوق اچ‌دی است و از تراشه اسنپ‌دراگون 630 قدرت گرفته است. گل سرسبد بعدی سری موتو 6 همچنین در قاب پشتی میزبان دوربین دوگانه 12+5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های موتو جی 6 پلاس موتورولا می‌توان به 3 و 4 گیگابایت حافظه رم و باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد که در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

موتو جی 6

گوشی موتو جی 6 نیز به تراشه اسنپ‌دراگون 450 و 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم تجهیز شده است. این محصول هم دارای نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی و دارای دوربین‌هایی با مشخصات مدل فوق می‌باشد. تمامی گوشی‌های سری جی 6 موتورولا دارای نمایشگری با ابعاد تصویر 18 به 9 هستند و در دکمه هوم آن‌ها سنسور اثر انگشت تعبیه شده است.

گوشی‌های موتو جی 6 و موتو جی 6 پلاس با برچسب قیمتی 240 و 330 دلاری به بازار عرضه خواهند شد

موتو G6 Play هم دارای نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی است و انرژی قطعات آن را قرار است یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین کند. Moto X5 نام دیگر میان رده جدید شرکت موتورلاست که برخی از آن با نام موتو XP هم یاد می‌کنند. نقطه قوت این مدل بهره‌مندی از دو دوربین اصلی و دو دوربین سلفی می‌باشد.

موتو جی 6

ازآنجاکه موتو ایکس 5 به نمایشگری 5.9 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 2160 پیکسل و نسبت تصویر 18 به 9 از نوع تقریباً بدون حاشیه تجهیز شده، شرکت سازنده مجبور به حذف دکمه فیزیکی هوم شده است. در تصاویر رندر شده این محصول اثری از سنسور اثر انگشت در قاب پشتی مشاهده نمی‌شود، مگر آنکه در لوگوی شرکت سازنده تعبیه شده باشد!

موتو زد 3 پلی

موتو زد 3 پرچم‌دار موتورولا و موتو زد 3 پلی نیز قرار است هر دو با صفحه‌نمایش 6 اینچی 2220 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 عرضه شوند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.