لپ‌تاپ گیمینگ جیبی GPD Win 2 با قیمت 649 دلار رونمایی شد!

اگر به خاطر داشته باشید، GPD سال گذشته لپ‌تاپ جیبی GPD Win را با ویندوز 10 به بازار عرضه کرد. ازآنجاکه این محصول مورد استقبال طیف وسیعی از گیمرها قرار گرفت، شرکت سازنده برای تکرار این موفقیت به‌تازگی از نسل جدید لپ‌تاپ جیبی خود با نام GPD Win 2 هم پرده برداشته که دارای تراشه Core m3 اینتل است.

3

مهم‌ترین ارتقا لپ‌تاپ گیمینگ جیبی GPD Win 2 نسبت به نسل قبلی، تجهیز به پردازنده نسل ششمی Core m3 اینتل است. این محصول که بایستی  آن را نسخه مجهز به ویندوز 10 کنسول Nintendo 3DS بدانیم، دارای کارت گرافیکی آنبرد HD Graphics 615 و دو اسلات 4 گیگابایتی حافظه رم است.

لپ‌تاپ گیمینگ جیبی GPD Win 2

نسخه کامل ویندوز 10 دسکتاپ بر روی صفحه‌نمایش کوچک 6 اینچی اچ‌دی  این کنسول کمی فشرده به نظر می‌آید، ولی حالت تبلت که در ویندوز 10 تعبیه شده، بر روی صفحه‌نمایش چند لمسی آن به خوبی کار می‌کند. انرژی قطعات لپ‌تاپ گیمینگ جیبی GPD Win 2 را قرار است دو باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی تأمین کنند که تقریباً 2 برابر ظرفیت نسل گذشته آن می‌باشد.

لپ‌تاپ گیمینگ جیبی GPD Win 2

اگرچه این محصول دارای کارت گرافیک مجزا نیست، اما طبق اعلام شرکت سازنده، لپ‌تاپ گیمینگ جیبی GPD Win 2 قادر به اجرای بازی Grand Theft Auto V با سرعت 38 فریم بر ثانیه است که برای بسیاری از گیمرها جذاب می‌باشد. این لپ‌تاپ همچنین می‌تواند بازی Overwatch را در نرخ 50 تا 70 فریم در ثانیه و Skyrim را با نرخ فریم ​​53 فریم در ثانیه اجرا کند. Win 2 بدون شک یک دستگاه عالی برای پخش بازی‌ها از سرویس Steam library یا Xbox لایو خواهد بود. این محصول در آینده‌ای نه‌چندان دور با قیمت 649 دلاری از طریق کمپین Indiegogo به فروش خواهد رسید.

مشخصات سخت‌افزاری لپ‌تاپ گیمینگ جیبی GPD Win 2

  • پردازنده: اینتل Core m3-7Y30
  • حافظه‌ رم: 8 گیگابایت
  • حافظه‌ ذخیره‌سازی: 64 گیگابایت eMMC + پشتیبانی از کارت حافظه‌ micro SD تا 256 گیگابایت
  • صفحه‌نمایش: صفحه لمسی 6 اینچ، رزولوشن 1280 در 720، کورنینگ گوریلا گلس 3، تکنولوژی In-Cell
  • خروجی ویدیو: micro HDMI
  • خروجی صدا: micro HDMI + جک 3.5 میلی‌متری هدست
  • اتصال: وای‌فای و بلوتوث
  • USB: یک پورت USB نوع C و یک پورت USB 3
  • باتری:  دو عدد با ظرفیت 4900 میلی‌آمپر ساعتی از نوع Li-Po غیرقابل تعویض توسط کاربر، مناسب برای 6 تا 10 ساعت انجام بازی‌های آنلاین
منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. Ahmad می‌گوید

    به پول ایرانی چقدر میشه

  2. رضا می‌گوید

    سلام قیمت لبتاب جیبی چقدر هست

    1. علی ارغوان می‌گوید

      قیمت رو نوشتیم 649 دلار!