تاریخ معرفی و عرضه گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس مشخص شد

سامسونگ تائید کرده که در MWC یا کنگره جهانی موبایل 2018، از پرچم‌دار بعدی‌اش یعنی Galaxy S9 و +Galaxy S9 رونمایی می‌کند. بنا به گفته‌های Evan Blass که به خاطر درز اطلاعاتش در توییتر مشهور است، کمپانی گوشی خود را در هفتم اسفندماه رونمایی می‌کند.

0

یک مدیر اجرایی درجه 3 از یک کمپانی تولیدکننده قاب گوشی، تاریخ عرضه گلکسی اس 9 را فاش کرده است. این گوشی به همراه نسخه پلاس قرار است هفتم اسفندماه رونمایی شده و پیش‌فروش این دو گوشی نیز از دهم اسفندماه آغاز خواهد شد. علاوه بر این تاریخ عرضه و تحویل سفارشات نیز 25 اسفندماه تعیین شده است. البته باید توجه داشته باشید که فروش این دو گوشی در بازار کشورمان به اوایل سال آینده موکول خواهد شد.

Galaxy S9 Evan Blass

در سال 2017 میلادی، Galaxy S8 یک ماه دیرتر از همیشه عرضه شد، اما این بار این تولیدکننده کره‌ای در خصوص تاریخ رویدادهای گوشی هوشمند خود به عادت سال 2016 بازمی‌گردد. انتظار داریم که پرچم‌دار جدید با تراشه Exynos 9810، اسپیکرهای استریو و دوربین دوگانه برای نسخه پلاس عرضه شود. گوشی کوچک‌تر تنها یک دوربین 12 مگاپیکسلی دارد؛ اما همراه با دیافراگم متغیر با دو حالت f/1.5 و f/2.4 عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.