تصاویر و مشخصات رسمی اچ‌تی‌سی U11 EYEs فاش شد

اچ‌تی‌سی قصد دارد به‌زودی نسخه میان‌رده‌ای از گوشی +U11 خود را با نام U11 EYEs روانه بازار کند. حالا اولین تصاویر و مشخصات از این گوشی به بیرون درز کرده است.

1

اچ‌تی‌سی در زمینه گوشی‌های هوشمند وضعیت جالبی ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفته تا روی مدل‌های کمتر اما با کیفیت‌تری تمرکز کند. هنوز مدت زیادی از عرضه پرچم‌دار جدید این شرکت +U11 نمی‌گذرد که حالا قرار است نسخه میان‌رده آن U11 EYEs نیز معرفی شود.

به گفته افشاکننده مشهور Evan Blass اچ‌تی‌سی U11 EYEs که پیش  از این با نام رمز Harmony شناخته می‌شد از صفحه‌نمایشی 6 اینچی با وضوح 1080p و از نوع Super LCD3 بهره می‌برد که نسبت تصویر 18:9 به همراه حاشیه‌هایی نسبتاً باریک دارد. این گوشی همچنین از همان طراحی شیشه‌ای جذاب استفاده کرده و حسگر اثر انگشت آن نیز در پشت قرار دارد.

HTC U11 EYEs

اچ‌تی‌سی از تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 652 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده تا عملکرد این گوشی تا حد امکان به پرچم‌داران نزدیک باشد. استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP67، فناوری اج سنس و درگاه USB-C، باتری 3930 میلی‌آمپرساعتی مشخصات دیگر این گوشی هستند.

گفته می‌شود این گوشی قرار است 25 دی‌ماه با قیمت 510 دلار در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز رونمایی و عرضه شود.

از طريق androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رضا می‌گوید

    تا وقتی دست از این طراحی تکراری برنداره اوضاع همینه که هست. جالبه که سونی آدم و سربه‌راه شد و دست برداشت اما اچ تی سی نه!