تصویر لو رفته جعبه گلکسی اس 9 ویژگی‌های برجسته آن را فاش کرد

حالا که کمتر از دو ماه تا رونمایی گلکسی اس 9 باقی مانده تصویری از جعبه این گوشی به بیرون درز کرده که ویژگی‌های کلیدی آن را فاش می‌کند.

1

به گفته سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس قرار است اسفندماه در نمایشگاه MWC 2019 بارسلون رونمایی شوند. حالا تصویری از جعبه نسخه گلکسی اس 9 یعنی نسخه کوچک پرچم‌دار سامسونگ فاش شده است.

جعبه گلکسی اس 9

همان‌طور که می‌بینید گلکسی اس 9 به صفحه‌نمایشی 5.8 اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح +QHD مجهز خواهد بود. دوربین 12 مگاپیکسلی این گوشی علاوه بر فوکوس فوق سریع Dual Pixel از نوع Super Speed ثبت شده است. ظاهراً برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند با دوربینی مواجه هستیم که گشادگی دیافراگم آن به صورت فیزیکی بین دو مقدار F1.5 و F2.4 قابل تنظیم است. این ویژگی را تنها در گوشی W2018 سامسونگ دیده بودیم که به صورت محدود در کره جنوبی عرضه شده است.

به این ترتیب هر گاه نیاز به عمق میدان کمتر و عملکرد بهتر در نور کم باشد دیافراگم F1.5 را فعال کرده و برای عکس‌برداری از مناظر دیافراگم به F2.4 تغییر خواهد کرد. همچنین ویژگی Super Slow-mo احتمالاً پاسخ سامسونگ به فیلمبرداری آهسته 960FPS در سری اکسپریای سونی و همچنین 1080p@240fps در آیفون 8 و آیفون 10 خواهد بود.

نکته مهم دیگر تجهیز این گوشی به اسپیکرهای دوگانه استریو بهینه شده با فناوری AKG است. به این ترتیب نه‌تنها ایرفون AKG درون جعبه قرار خواهد داشت بلکه برای اولین بار در پرچم‌داران سامسونگ شاهد بلندگوی دوگانه خواهیم بود.

از سایر ویژگی‌هایی که انتظارش را نیز داشتیم می‌توان به استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP68، اسکن عنبیه چشم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، چهار گیگابایت رم و سازگاری با شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

گفته می‌شود گلکسی اس 9 پلاس احتمالاً با شش گیگابایت رم و دوربین دوگانه عرضه خواهد شد و صفحه‌نمایش این مدل 6.2 اینچی خواهد بود. به هر حال برای مشخص شدن جزئیات بیشتر باید تا رونمایی رسمی از این دو گوشی و یا درز اخبار و تصاویر بیشتر منتظر ماند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. رضا می‌گوید

    این Dual Pixel همونی نیست که اچ تی سی سه چهار سال پیش عرضه کرد و البته نتونست تبلیغات خوبی روش انجام بده و شکست خورد؟ ظاهرا سانسونگ لیست قابلیتهای چند سال پیش اچ تی سی رو برداشته دونه دونه تیک میزنه هر سال. دوربین دوگانه هم اول اچ تی سی آورد. البته حالا ببینید همین دوال پیکسل رو با چه تبلیغاتی با یه محصول جدید میکنه تو پاچه مردم.