ال‌جی: از این پس گوشی‌های پرچم‌دارمان را هر زمانی نیاز باشد رونمایی می‌کنیم

ال‌جی تغییراتی را در استراتژی و چرخه عرضه پرچم‌دارانش ایجاد کرده و می‌گوید شاید بازه عمر گوشی‌های پرچم‌دار سری G و V این شرکت طولانی‌تر شده و هر سال یک گوشی پرچم‌دار از هر سری رونمایی نشود.

0

با وجود این‌که شرکت ال‌جی الکترونیکس در گزارش مالی خود عملکرد خوبی را نشان داده اما بخش موبایل این شرکت کماکان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم‌می‌کند. تغییر استراتژی ال‌جی در زمینه موبایل نیز به همین دلیل خواهد بود.

جو سئونگ‌جین مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس در سخنرانی خود در نمایشگاه CES 2018 در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره زمان رونمایی از جی 7 گفت: وقتی نیاز باشد!

به گفته جو این شرکت دیگر گوشی‌های پرچم‌دارش را با توجه به زمان معرفی پرچم‌داران رقبا معرفی نخواهد کرد و قصد دارد بازه عمر پرچم‌دارانش را افزایش دهد. به این ترتیب ممکن است جی 7 کمی دیرتر رونمایی شده و عرضه جی 8 نیز بیش از یک‌سال بعد انجام شود. در عوض ال‌جی قصد دارد نسخه‌های متعددی از پرچم‌داران خود مثل نسخه‌های پلاس، پرو، پرایم و … را در این بازه عرضه کند.

مدیرعامل ال‌جی با این‌که اشاره‌ای به مشکلات بخش موبایل این شرکت نکرد گفت باید یک پلتفرم خوب را برای مدت زمانی طولانی‌تر حفظ کرد و همچنین در مورد نگرانی‌های تأمین مواد برای باتری‌های لیتیومی سخن گفت.

گفته می‌شود بخش موبایل ال‌جی برای یازدهمین فصل متوالی دچار ضرردهی شده است و به همین دلیل استراتژی عرضه پرچم‌داران ال‌جی موبایل تغییر خواهد کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.