نک‌بند ضدتعرق Libratone Track+ با قابلیت نویزکنسلینگ رونمایی شد

Libratone که یکی از شرکت‌های پیشرو در جایگزین کردن درگاه یواس‌بی به جای جک 3.5 میلی‌متری صدا محسوب می‌شود، در خلال برگزاری نمایشگاه CES2018 از نک‌بند ضدتعرق +Libratone Track رونمایی کرد که دارای قابلیت حذف نیز می‌باشد.

0

نک‌بند ضدتعرق +Libratone Track جدیدترین عضو از سری محصولات Libratone و به‌نوعی مدل بی‌سیم هدفون Q Adapt محسوب می‌شود.

همچون هدفون Q Adapt که از طریق درگاه لایتینگ به گوشی‌های آیفون قابل اتصال است، +Libratone Track نیز به قابلیت حذف نویز تجهیز گردیده و انتظار می‌رود همان کیفیت همیشگی را به خصوص در زمان اتصال بی‌سیم ارائه کند. نکته مثبت در نک‌بند ضدتعرق Libratone Track+ اینجاست که دیگر لازم نیست نگران استفاده از پورت یواس‌بی یا لایتنینگ باشد، چراکه این محصول تازه بی‌سیم طراحی شده است؛ ازاین‌رو به راحتی می‌توان آن را به آیفون یا انواع گوشی‌های اندرویدی متصل کرد.

این محصول جزو هدفون‌های گران قیمت بازار محسوب شده و قرار است با برچسب قیمتی 199 دلاری به بازار عرضه گردد، بااین‌حال اگر قصد خرید مدل ارزان‌تری را دارید، بهتر است در لیست خرید خود هدفون بی‌سیم 99 دلاری Beyerdynamic Byron BT را مدنظر داشته باشید که تقریباً قابلیت‌های نک‌بند Libratone را ارائه می‌کند.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.