هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

نویز سفید یا صدایی که مانند برفک است می‌تواند به خواب عمیق فرد کمک کند، به همین دلیل فیلیپس در هدبند جدید خود از نویز سفید برای تجربه‌ خوابی شیرین کمک گرفته است.

0

معرفی یک هدبند از جانب فیلیپس ممکن است در نگاه اول معقول به نظر نرسد اما جالب است بدانید در هدبند فیلیپس با یک هدبند معمولی طرف نیستیم و این هدبند با پخش صدایی همانند صدای برفک تلویزیون، به خواب عمیق فرد کمک می‌کند.

در اولین نگاه به هدبند تازه معرفی شده فیلیپس می‌توان گفت که این شرکت اصلاً خوش‌سلیقگی به‌خرج نداده است و این هدبند طراحی عجیبی دارد، از طراحی عجیب این هدبند که بگذریم می‌توان به حضور سنسورهایی در جلو آن اشاره کرد. این سنسورها فعالیت‌های مغز را زیر نظر می‌گیرند.

به این ترتیب زمانی که سنسورها تشخیص دادند فرد به خواب عمیق رفته است با پخش صدای برفک به امتداد خواب عمیق فرد کمک می‌کند. ناگفته نماند که پیش از این نیز در یک پروژه‌ استارتاپ شاهد معرفی هدبندی با نام Dreem بودیم، این هدبند نیز دقیقاً همین کار را انجام می‌دهد و اکنون با قیمتی حدود 499 دلار به فروش می‌رسد.

ممکن است به لحاظ ظاهری هدبند تازه معرفی شده فیلیپس اعتماد شما را جلب نکند اما جالب است بدانید کارشناسان بر این باور هستند که این هدبند باعث بهبود خواب فرد خواهد شد. از طرف دیگر سالمندان که بیشتر با کم‌خوابی روبرو هستند و به قول خودشان خوابی سبک دارند نیز به لطف این هدبند می‌توانند خوابی عمیق و دلنشین را تجربه کنند.

خواب عمیقی که از طریق این هدبند حاصل می‌شود باعث تقویت حافظه نیز خواهد شد. بر اساس آزمایش‌هایی که اخیرا انجام شده، از هر 3 آمریکایی یک نفر خواب خوبی را شب‌ها تجربه نمی‌کند و به این ترتیب استفاده از این هدبند فیلیپس یا محصولاتی شبیه‌ به آن می‌تواند در بالابردن کیفیت خواب افراد تاثیر زیادی داشته باشد.

این هدبند قرار است تا در بهار سال آینده با قیمتی حدود 400 دلار در بازارهای آمریکا عرضه شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.