موتورولا ماژول‌های کیبورد فیزیکی و پایش سلامتی را برای سری موتو زد معرفی کرد

موتورولا امروز در نمایشگاه CES 2018 دو Moto Mod جدید معرفی کرد: یک کیبورد فیزیکی با نام Slider Keyboard و یک ماژول پایش سلامتی با نام Vital Moto Mod.

0

یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های هوشمند سری Moto Z موتورولا قابلیت اتصال انواع ماژول‌های مختلف برای گسترش کارایی این گوشی‌هاست. موتورولا به‌تازگی از دو ماژول جدید Slider Keyboard و Vital Moto Mod را رونمایی کرده است.

ماژول Livermorium Slider Keyboard

Slider Keyboard

این ماژول یک کیبورد فیزیکی کشویی را به گوشی موتو زد شما اضافه می‌کند و آن را شبیه به گوشی‌هایی مانند Desire Z یا Touch Pro 2 اچ‌تی‌سی می‌کند تا بتوانید به راحتی با آن‌ها تایپ کنید. این کیبورد با صفحه‌نمایش گوشی 60 درجه زاویه دارد تا عملیات تایپ کردن روی آن ساده‌تر شود.

ماژول Lenovo Vital Moto Mod

این ماژول گران‌قیمت برای پایش سلامتی کاربر طراحی شده و می‌تواند ضربان قلب، نرخ تنفس، درصد اشباع اکسیژن، دمای داخلی بدن و فشار خون سیستولیک و دیاستولیک کاربر را با استفاده از انگشت اندازه بگیرد.

این ماژول قیمتی معادل 395 دلار داشته که آن را به گران‌ترین ماژول Moto Mod تبدیل کرده است. جالب است بدانید قیمت این ماژول به تنهایی از گوشی موتو زد 2 فورس بیشتر خواهد بود! لنوو این ماژول را اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.