ریزر با فناوری HyperFlux شارژ بی‌سیم را به موس گیمینگ خود آورد

شرکت ریزر که امسال با دستی پر به نمایشگاه CES 2018 آمده، در کنار پروژه لیندا که گوشی ریزرفون را یک لپ‌تاپ گیمینگ می‌کند، از فناوری جدیدی تحت عنوان HyperFlux پرده برداشت که می‌تواند موس‌ها را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند.

0

فناوری HyperFlux درواقع یک پد اختصاصی برای موس‌های منتخب این شرکت است که قادر است موس‌ها را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند. به زبان ساده‌تر، به‌وسیله این پد، نیاز نیست موس‌های بی‌سیم را به‌وسیله درگاه یو‌اس‌بی شارژ کنید و به نوعی احتیاج به باتری داخلی نیز از بین می‌رود.

البته اگر به خاطر داشته باشید، شرکت لاجیتک سال گذشته از موس‌پدی با نام Powerplay رونمایی کرد که قابلیت‌هایی مشابه HyperFlux را ارائه می‌کند اما به دلیل نیاز به باتری ماوس استفاده شد در آن وزن بیشتری دارد.. همچنین در نمایشگاه CES 2018 نیز شاهد معرفی موس‌پد‌هایی از سوی Mad Catz و Corsair بودیم که دقیقاً همین ویژگی‌ها را ارائه می‌کنند.

HyperFlux

پد HyperFlux Firefly و موس بی‌سیم Mamba HyperFlux با قیمت 250 دلاری به بازار عرضه خواهند شد

پد HyperFlux Firefly و موس بی‌سیم Mamba HyperFlux محصولاتی جدید از سوی ریزر هستند که هر دو از فناوری نور داخلی Chroma این شرکت بهره می‌برند.برخلاف مدل اصلی موس بی‌سیم Mamba، موس Mamba HyperFlux فاقد باتری داخلی بوده و انرژی آن به‌طور مستقیم از طریق موس پد مورد بحث تامین می‌شود.

این ویژگی باعث کاهش وزن کلی موس می‌گردد، اما در نظر داشته باشید که در صورت تمایل به اتصال بی‌سیم موس Mamba HyperFlux، حتماً بایستی پد مخصوص آن را هم تهیه کنید و در غیر این صورت حتماً بایستی موس را با سیم یو‌اس‌بی به سیستم متصل کنید. برخلاف موس‌پد‌های Mad Catz و Corsair، پد HyperFlux ریزر صرفاً با محصولات ساخت این شرکت سازگاری داشته و از فناوری QI برای شارژ سایر گجت‌ها پشتیبانی نمی‌کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.