سنهایزر هدست گیمینگ GSP 600 را با نویزکنسلینگ معرفی کرد

هدست‌های گیمینگ انواع و اقسام مختلفی دارند و عموما قیمت بالایی دارند، اگر به دنبال یک هدست مناسب هستید که نیازهایتان را برآورده کند سنهایزر یک هدست تازه معرفی کرده است.

0

سنهایزر مدل GSP 600 را به تازگی در نمایشگاه CES معرفی کرده که یک سیستم اسپیکر تازه به همراه خود دارد. پد گوش هدست طراحی تازه‌ای به خود گرفته و جنس خود اسپیکرها نیز از یک آلومنیوم بهبودیافته ساخته شده است. GSP 600 پیرو هدست Game Zero سنهایزر است و عملکرد بهتر، میکروفون قوی‌تر و راحتی و دوام بیشتری را به همراه دارد. به صورت کلی این هدست یک تجربه خوب از شنیدن صدا با بیس بهبودیافته در اختیار شما خواهد گذاشت.

ممکن است در دید اول ظاهر آن شمارا دفع کند و به نظرتان بزرگ و بدفرم برسد اما سنهایزر می‌گوید که طراحی ارگونومی بسیار خوبی در نظر گرفته شده و همچنین این طراحی تازه نویزها را به خوبی حذف می‌کند و سیستم نویزکنسلینگ خوبی دارد. سری هدست قابل تنظیم است و می‌توان میزان فشار هدست روی گوش را شخصی‌سازی کرد. به گفته شرکت این هدفون‌ها یک نوع چرم جذاب را درون خود جای داده‌اند که پوست شما را اذیت نخواهد کرد و به گوش نمی‌چسبد که به نظر جالب است. این برای خیلی می‌تواند گزینه جالبی باشد.

sennheiser GSP 600

می‌توان با بالا بردن میکروفون آن را بی‌صدا کرد و همچنین میزان کم و زیادی صدا را نیز می‌توان از طریق خود هدفون انجام داد.

هدست با PC، Mac، گوشی‌های هوشمند و کنسو‌ل‌های گیمینگ سازگار است و از یک جک 3.5 میلیمتری بهره می‌برد. این هدفون اوایل بهمن ماه موجود خواهد بود و قیمت آن حدود 249 دلار است و دو سال گارانتی جهانی دارد.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.