پروژکتور 30 هزار دلاری 4K جدید سونی برای خانه‌های لوکس و اشرافی رونمایی شد

اگر خانه شما آن‌قدر جذاب و زیباست که نمی‌خواهید با یک تلویزیون OLED نمای آن را خراب کنید (!) شاید این پروژکتور 4K سونی جایگزین خوبی برای آن باشد.

0

پروژکتور 4K جدید Ultra Short Throw سونی با شماره مدل LSPX-A1 قرار است بهار آینده با قیمت 30 هزار دلار به بازار عرضه شود. این پروژکتور که شباهت زیادی به یک میز تلویزیون دارد در فاصله 25 سانتی‌متری از دیوار قرار گرفته و تصویری 4K تا اندازه 120 اینچ را می‌تواند روی دیوار یا پرده بیندازد. به گفته سونی روشنایی حداکثر این پروژکتور به 2500 لومن هم می‌رسد.

پروژکتور 4K سونی

کافیست این پروژکتور را به منبعی 4K چه یک کنسول بازی، چه یک بلوری پلیر و چه یک اپل TV متصل کنید تا این دستگاه با فناوری 4K SXRD و HDR بهترین کیفیت تصویر ممکن برای یک پروژکتور را با کنتراست، رنگ‌ها و جزئیات مثال زدنی برایتان به نمایش بگذارد.

این پروژکتور گران‌قیمت همچنین دارای اسپیکرهای 360 درجه Glass Sound  بوده که درون آن دو توییتر شیشه‌ای، سه بلندگو برای فرکانس‌های میدرنگ و یک ساب‌ووفر مجزا قرار دارد. اسپیکر مرکزی نیز صدا را از دیوار منعکس کرده و به این ترتیب به صورت مستقیم به گوش شما می‌رساند.

سونی می‌گوید عملکرد عالی تنها مزیت این پروژکتور نیست و طراحی آن نیز خود یک المان مهم در زیباتر کردن اتاق نشیمن یا پذیرایی شما محسوب می‌شود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.