سامسونگ پلتفرم رانندگی خودکار DRVLINE را معرفی کرد

امروز سامسونگ در نمایشگاه CES از DRVLINE، پلتفرم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که تولید خودروهای بدون نیاز به راننده سفارشی‌سازی شده و با تکنولوژی پیشرفته را ممکن می‌کند، رونمایی کرد.

0

بیشتر پلتفرم‌های فعلی اجازه چنین کاری را به کاربران نمی‌دهند و به‌این‌ترتیب کاربران مجبور به استفاده از تمام پکیج، بدون هیچ‌گونه سفارشی‌سازی هستند؛ اما با DRVLINE فروشندگان می‌توانند اجزای جداگانه و بخش‌های مختلف خودرو را مطابق خواست خود بسازند و به‌این‌ترتیب تکنولوژی ماشین جای رشد زیادی خواهد داشت.

Young Sohn رئیس و استراتژیست ارشد سامسونگ می‌گوید:

ساخت یک پلتفرم رانندگی خودکار، به همکاری نزدیک و اتحاد تمام شرکت‌ها در این صنعت نیاز دارد، چراکه یک شرکت به‌تنهایی قادر به تولید چنین پلتفرمی نخواهد بود. این چالش بیش‌ازحد بزرگ و پیچیده است. از طریق پلتفرم DRVLINE، بهترین‌های دنیای خودرو را برای پیوستن به خود دعوت می‌کنیم و امروز، فردای خودروها را می‌سازیم.

اولین طرح DRVLINE دوربینی است که دارای قابلیت‌هایی نظیر هشدار در صورت منحرف شدن ماشین از خط، رانندگی خودکار تطبیقی و هشدار درباره احتمال تصادف است. الگوریتم‌های آن نیز می‌تواند در خصوص عابران پیاده اخطار بدهد. این سیستم از امسال عرضه خواهد شد.

سامسونگ برای کار بر همین طرح، با کمپانی Harman همکاری نزدیک دارد که آن را در اوایل سال 2017 میلادی خریداری کرد. دیگر محصولات متمرکز بر خودروی کمپانی شامل اولین آنتن 5G است که اجازه اتصال‌های سریع به اینترنت را می‌دهد. به‌علاوه Digital Cockpit که راه جدیدی برای برقراری ارتباط با تکنولوژی داخل خودرو است. بر متعادل کردن راحتی و امنیت تمرکز دارد و جهت ارائه سفارشی‌سازی به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. راه‌حل مقیاس‌پذیری است که وضعیت خودرو و کنترل‌های آن را همگی (یا بسته به اینکه ادغام و یکپارچه‌سازی چقدر عمیق بوده است در چندین صفحه) در یک صفحه نشان می‌دهد.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.