با GeForce Now انویدیا لپ‌تاپ ضعیف خود را به یک پی‌سی گیمینگ تبدیل کنید!

اگر یک لپ‌تاپ یا رایانه نسبتاً ضعیف دارید که قادر به اجرای بازی‌های روز نیست شاید عرضه GeForce Now برای ویندوز بتواند نجات‌بخش شما باشد.

0

انویدیا سال گذشته قابلیت GeForce Now را برای مک معرفی کرد و حالا این قابلیت سرانجام به ویندوز نیز آمده است. با استفاده از GeForce Now در واقع تمام پردازش‌های مورد نیاز چه از نظر CPU و چه کارت گرافیک توسط سرورهای انویدیا انجام خواهد شد و شما از طریق اینترنت کاراکتر درون بازی را کنترل خواهید کرد. این قابلیت که البته هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد فعلاً رایگان است اما پس از اتمام مرحله آزمایشی باید یک هزینه ماهیانه را بپردازید.

GeForce Now

علاوه بر اشتراک ماهیانه شاید مشکل بزرگ‌تر اتصال اینترنت و تأخیر ایجاد شده باشد. حرکات و فرمان‌های شما توسط ماوس و کیبورد باید به سرورهای انویدیا مخابره شده و سپس تصویر از سرورها روی کامپیوتر شما بارگذاری شود. به این ترتیب نه‌تنها نیازمند یک اینترنت پرسرعت هستید بلکه باید پینگ یا تأخیر تا سرور انویدیا نیز در منطقه شما پایین باشد. به این ترتیب شاید این فناوری برای بازی‌های حساس eSports مثل Overwatch یا DotA ایده‌آل نباشد اما برای فردی که می‌خواهد بدون هزینه برای یک کامپیوتر یا کارت گرافیک قوی جدیدترین عناوین را بازی کند بسیار مناسب است.

انویدیا به مرور زمان پشتیبانی از بازی‌های بیشتری را به این سرویس اضافه خواهد کرد. البته باید در نظر داشته باشید که متأسفانه انویدیا در حال حاضر ایران را تحریم کرده و استفاده از سرویس‌های این شرکت به راحتی برای کاربران داخل کشور ممکن نیست.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.