ایسوس کروم‌باکس 3 را با پردازنده نسل هشتم اینتل رونمایی کرد

درحالی‌که اغلب افراد ترجیح می‌دهند برای انجام اموری شخصی و اداری خود از لپ‌تاپ‌های ویندوزی یا کروم‌بوک‌ها استفاده کنند، بااین‌حال ایسوس مدعیست که نسل سوم کروم‌باکس که با ابعاد کوچک‌تری نسبت به مدل قبلی در CES 2018 معرفی گردیده، بهترین گجت جهت انجام امور مرتبط با فضای ابری می‌باشد.

0

پلتفرم کروم به اندازه کافی سریع است، اما به یاری سخت‌افزارهای جدید سریع‌تر هم می‌شود. کروم‌باکس 3 از پردازنده‌های نسل هشتم اینتل استفاده می‌کند و 2 بار سریع‌تر از نسل دوم است. در کنار تراشه مذکور از حافظه رم DDR4-2400 استفاده شده و در کنار آن کروم‌باکس جدید ایسوس دارای درگاه‌های DisplayPort و HDMI با قابلیت پخش تصاویر 4K UHD می‌باشد.

ایسوس ادعا می‌کند که کروم‌باکس 3 بسیار آرام و بی‌صدا کار می‌کند و نویز صدای تولیدشده‌ آن کمتر از 17 دسی‌بل خواهد بود. حداکثر توان مصرفی این کامپیوتر کوچک فوق‌العاده کم‌مصرف، 6 وات است. درست مانند کروم‌بوک‌ها، کروم‌باکس ساخت شرکت ایسوس نیز به‌راحتی و به‌طور خودکار از طریق اینترنت به‌روزرسانی می‌شوند. قابلیت چندکاربره هم در این دستگاه تعبیه شده و تنها کاربران لازم است از حساب کاربری گوگل خود برای ورود به سیستم استفاده کنند.

از دیگر ویژگی‌های کروم‌باکس 3 می‌توان به دو آنتن وای‎فای با پشتیبانی از استاندارد 802.11ac، یک درگاه یواس‌بی 3_سی خروجی Gigabit LAN و پشتیبانی از محصولات فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی اشاره کرد.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.