ایسوس رایانه‌های آل‌این‌وان V272 و V222 را رونمایی کرد

آل‌این‌وان‌های جدید سری Vivo AiO از راه رسیدند، این‌ آل‌این‌وان‌ها با مدل‌های V222 و V272 در CES 2018 از جانب ایسوس رونمایی شدند.

0

ایسوس توانسته است در چند سال اخیر با تولید لپ‌تاپ‌های باکیفیت اسم‌و‌رسمی خوبی برای خود دست‌وپا کند، انصافا هم باید گفت که لپ‌تاپ‌های تازه معرفی شده ایسوس در CES 2018، محصولاتی مشتری‌پسند هستند. اما ایسوس یدطولایی در ساخت آل‌این‌وان نیز دارد. به همین منظور شاهد رونمایی سری جدید آل‌این‌وان‌های ایسوس در CES 2018 هستیم.

متاسفانه باید گفت که ایسوس در خصوص مشخصات فنی‌ آل‌این‌وان‌های تازه معرفی شده خود سکوت اختیار کرده است اما از روی مدل آل‌این‌وان V272 می‌توان این‌گونه حدس زد که این محصول به صفحه‌نمایشی 27 اینچی با قابلیت تولید 100 درصد طیف رنگ‌های sRGB مجهز است، مانیتور این آل‌این‌وان زاویه دید بالایی دارد و تصاویر را با زاویه 178 درجه می‌توان به وضوح در مانیتور این آل‌این‌وان مشاهده کرد.

آل‌این‌وان مدل V727 ایسوس به لحاظ سخت‌افزاری نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و هشتمین نسل از پردازنده‌های Core I7 به همراه کارت گرافیک انویدیا جیفورس MX150 را می‌توان از مشخصه‌های بارز این محصول دانست.

جالب است بدانید این کارت گرافیک ممکن است در اجرای بازی‌های سنگین کم بیاورد اما برای بازی‌های eSport مانند OverWatch گزینه مناسبی است. همان‌گونه که اشاره کردیم، به غیر از این موارد، ایسوس توضیح دیگری در خصوص سایر قسمت‌های سخت‌افزاری این محصول جدید خود منتشر نکرده است.

در کنار رونمایی ایسوس از آل‌این‌وان V727 شاهد رونمایی آل‌این‌وان V222 نیز هستیم. از روی مدل این محصول می‌توان حدس زد که صفحه‌نمایشی 22 اینچ با رزولوشن فول‌‌ اچ‌دی دارد و پورت USB نسخه 3.0 به همراه HDMI را می‌توان در عکس‌های این آل‌این‌وان تشخیص داد.

با این حساب می‌توان گفت با توجه به سخت‌افزار قدرتمندی که در آل‌این‌وان‌های جدید ایسوس حضور دارد کاربرانی که قصد استفاده از این محصولات را در دفاتر کاری خود دارند می‌توانند با خیال راحت کیس‌‌ کامپیوتر را کنار گذاشته و با خرید این‌ محصولات، ظاهری مدرن و امروزی به دفتر خود بدهند.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.